استاندار قم:

مسوولین استان باید نیروی انتظامی را در کاهش آمار جرائم یاری دهند

استاندار قم با اشاره به نقش برنامه های پیشگیرانه در مسئله وقوع جرم افزود: همه مسئولین استان باید نیروی انتظامی را در کاهش آمار جرائم یاری دهند.
کد خبر: ۴۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 09 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در مراسم بهره برداری از ساختمان کلانتری 20 فاطمیه با اشاره به تعامل و هماهنگی مسوولان امنیتی-انتظامی و مدیران ستادی و اجرایی در راستای تحقق شهر با معیارهای اسلامی افزود: در صورتیکه هدف رضای پروردگار باشد خدمت رسانی نیز به وجه احسن انجام خواهد شد.

وی همچنین تجهیز کلانتریها به سیستم هوشمند پایش تصویری را در راستای کاهش جرائم و افزایش ضریب امنیت معابر بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: در این راستا قدم های بسیار خوبی برداشته شده است که امیدواریم ادامه دار باشد.

استاندار قم مساله سکونتگاه های غیررسمی در قم را مورد توجه قرار داد و ضمن تاکید بر ساماندهی این سکونت گاه ها خاطرنشان کرد: در راستای تامین زیرساخت های اساسی محله های جدید و کمتر برخوردار قم باید تلاش مضاعف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم نیز در مراسم افتتاح کلانتری 20 فاطمیه قم اظهار داشت: احداث و افتتاح پاسگاه انتظامی فاطمیه شهر قم، نمونه بارز همدلی و هماهنگی مسئولین و مردم است.

محسن بهشتی اظهار داشت: بی تردید تعمیم و ارتقاء فرهنگ عمومی شهر نشینی جز در سایه امنیت پایدار امکان پذیر نمی باشد.

وی افزود: در بحث توانمند سازی سکونتگاههای غیر رسمی که از مبانی ارتقاء کیفی مبانی توسعه شهری می باشد باید از توسعه کمی شهری کاست و به سوی ارتقاء کیفی شهرها رفت.

بهشتی در ادامه ضمن اشاره به تامین هزینه های احداث این کلانتری از محل اعتبارات توانمند سازی سکونت گاههای غیر رسمی گفت: این امر برای نخستین بار در کشور در خصوص ساخت این کلانتری عملیاتی شد که امیدواریم دیگر استانها با تاسی بر اینکه توسعه فرهنگی، اجتماعی جز در سایه امنیت میسور نیست، نسبت به احداث اماکن انتظامی، امنیتی از محل این اعتبارات اقدام نمایند.

شایان ذکر است این پاسگاه در زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر و یک هزار و 200 متر زیربنا در سه طبقه و با هزینه ای بالغ بر 12میلیارد ریال احداث شده و طی مدت 9 ماه آماده بهره برداری گردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار