تارتار بالاتر از سرخابی‌ها؛ منصوریان و برانکو مقهور پارس جنوبی!

کد خبر: ۴۶۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 29 July 2017
هفته اول لیگ برتر در فصل هفدهم با انجام 8 بازی برگزار گردید که در نهایت پارس جنوبی جم در صدر قرار گرفت و گسترش فولاد در انتهای جدول جا خوش کرد.
به گزارش فرتاک ورزشی،

 با پایان دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران، پرونده هفته اول لیگ برتر با 20 گل زده بسته شد و در نهایت تیم تازه راه یافته پارس جنوبی جم به سرمربی گری مهدی تارتار با پیروزی چهار بر یک برابر گسترش فولاد، توانست در صدر قرار بگیرد و تیم های پرسپولیس، نفت تهران، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان به کسب اولین پیروزی و سه امتیاز در رده های دوم تا پنجم جدول ایستادند.

در این هفته تیم های مدعی استقلال، تراکتورسازی و فولاد خوزستان در اولین بازی نتوانستند امتیازی کسب نمایند ضمن این که سپیدرود رشت و و گسترش فولاد نیز بدون امتیاز باقی ماندند.

با انجام بازی های هفته اول اگر چه هنوز نمی شود قضاوت درستی از تیم ها داشت و این روند تا هفته پنجم نیز ممکن است ادامه داشته باشد، ولی آن چه که مشخص بود هیچ تیمی را نمی توان از پیش بازنده دانست و ستاره ها هم نمی توانند در خیلی از مواقع کارساز باشند.

در هر حال در پایان هفته اول شاگردان تارتار خوشجال تر از همه بودند و توانستند با یک پیروزی شیرین و با نتیجه 4 بر یک در صدر قرار بیگرند تا حداقل این تیم هم در لیگ هفدهم صدر جدول را دیده باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار