مسابقات والیبال رده های سنی بانوان در مازندران

نایب رییس هیات والیبال مازندران، از فعالیت والیبال رده های سنی پایه وبزرگسالان دراین استان پس از رکودی چند ساله در شهرهای مختلف مازندران خبرداد.
کد خبر: ۴۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 13 June 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا زهره اعتمادی روز جمعه در جمع نائب رییسان و مسوولان کمیته های هیات های والیبال شهرستانهای مازندران درشهرستان فریدونکنار همچنین گفت : یکی از برنامه های جدی و پیش بینی شده سال 94 در والیبال بانوان مازندران برگزاری مسابقات قهرمانی استان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها،بزرگسالان و پیشکسوتان است که بزودی در یکی از رده های سنی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای ارتقا سطح مربیان استان دوره های بازآموزی با حضور مدرسان مطرح فدراسیون والیبال در سال جاری برگزار خواهد شد که شرکت نکردن مربیان در این دوره ها نمره منفی برای آنان منظور خواهد شد.

نایب رییس هیات والیبال مازندران تصریح کرد: همچنین برای داوران والیبالی استان نیز دوره های درجه سه و ارتقا دو و یک مربیگری و داوری در استان برگزار خواهد شد.

اعتمادی با اشاره به اینکه والیبال بانوان مازندران توان این را دارد که همگام با والیبال مردان در این استان رشد پیدا کند، به برنامه هیات والیبال بانوان برای فعال شدن والیبال ساحلی بانوان در استان خبر داد واضافه کرد: امسال در برنامه ای جدید مسابقات والیبال ساحلی بانوان بصورت استانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بزودی وهمزمان با ماه مبارک رمضان ،مسابقات والیبال جام رمضان بانوان مازندران برگزار خواهد شد و به تیم های اول تا سوم این مسابقات لوح تقدیر و هدایایی اهدا خواهد شد.

نایب رییس هیات والیبال مازندران یادآورشد: در این جلسه دیگر برنامه های پیش بینی شده هیات استان ، آیین نامه ها و قوانین جدید ابلاغی از سوی فدراسیون نیز به نائب رییسان والیبال شهرستانها اعلام واز آنان به طور جدی خواسته شده تا والیبال بانوان را به دوران درخشش گذشته استان بازگردانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار