سلیمان محبی در گفتگو با تابناک:

در استان کرمانشاه کمبود معلم نداریم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:در استان کرمانشاه کمبود معلم نداریم.
کد خبر: ۴۷۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 10 August 2017
 سلیمان محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:تنها در دوره ابتدایی ممکن است کمبودهایی وجود داشته باشد که با سازماندهی مناسب در حال رفع شدن است و تلاش می شود با آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه هیچ کلاس درسی بودن معلم نباشد. 

وی خاطر نشان کرد:اقدامات لازم  برای بازگشایی مدارس  در حال انجام است و در این خصوص از ساماندهی معلمین گرفته تا ثبت نام دانش آموزان و انجام تعمیرات جزیی مدارس در دست انجام است.

محبی اظهار داشت: ابتدای مهر ماه 35 پروژه با 156 کلاس درس جدید در اختیار دانش آموزان استان قرار خواهد گرفت،که برای تحویل این کلاس های درس بیش از هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد:تمامی مدارسی که نیاز به تعمیر دارند نیز بر اساس اولویت بندی در دست تعمیر هستند و مشکلی برای تعمیر جزیی مدارس استان نداریم.

محبی تعداد مدارس استان کرمانشاه را در مجموع 4 هزار و 600 مدرسه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود مهر ماه امسال حدود 320 هزار دانش آموز در استان کرمانشاه به مدرسه بروند.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش دو تا سه هزار نفری تعداد دانش آموزان کلاس اولی در مقایسه با سال تحصیلی گذشته، اضافه کرد: احتمالا امسال بیش از 30 هزار کلاس اولی خواهیم داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار