افتتاح سه پروژه زیست محیطی در نظرآباد

کد خبر: ۴۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 14 June 2015
مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت: همزمان با هفته محیط زیست سه پروژه زیست محیطی در شهرستان نظرآباد افتتاح شد.
حسین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان البرز با اشاره به اینکه توسه طرح‌های زیست محیطی در شهرستان‌های مختلف البرز مهمترین اولویت ما در این سازمان است افزود: در هفته محیط زیست سه پروژه زیست محیطی در شهرستان نظرآباد به بهره برداری رسید.
وی بهره برداری از این طرح‌ها را گامی مهم در جهت داشتن محیطی زیستی سالم دانست و گفت: مشارکت شهروندان و صاحبان صنایع نیز نیز از مهمترین راهکارهایی است که می تواند ما را در داشتن محیطی زیستی سالم کمک کند.
مدیرکل محیط زیست استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا دو سیستم تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی سپهر افتتاح شد.
به گفته این مسئول افتتاح سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب واحدهای راک لبن و کیمیا فراز زیبایی بوده که به ترتیب در زمینه تولید لبنیات و موادآرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند به بهره برداری رسیده است.
محمدی گفت: این دو واحد بر اساس فرآیند تولید، بار آلودگی پساب بالایی داشتند که با پیگیری‌های به عمل آمده واحدهای فوق ملزم به احداث سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب در محل خود شدند.
وی در ادامه سخنان خود از افتتاح سیستم پایش لحظه‌ای تصفیه‌خانه مرکزی شهرک صنعتی نظرآباد خبر داد و افزود: ‌با توجه به اینکه فاضلاب کلیه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی نظرآباد به شبکه اگو متصل بوده و به سیستم تصفیه‌خانه مرکزی هدایت می‌شود، لذا با توجه به کیفیت و کمیت فاضلاب ورودی به این سیستم، بررسی عملکرد آن حاثز اهمیت است.
مدیرکل محیط زیست استان البرز ادامه داد: در این راستا با توجه به قوانین جاری مدیریت شهرک صنعتی نظرآباد اقدام به نصب سیستم پایش لحظه‌ای بر روی خروجی سیستم تصفیه‌خانه مرکزی فاضلاب کرده تا بدین طریق بتوانیم همواره عملکرد سیستم و میزان آلایندگی فاضلاب خروجی را کنترل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار