موزه هنرهای معاصر، چشم‌انتظار اعتبار

معاون فرهنگی ارشاد استان همدان با بیان اینکه 2 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای ادامه روند ساخت این پروژه است، یادآور شد: مکان این موزه جنب متجمع ابن‌سینما واقع در میدان پروانه‌ها است.
کد خبر: ۴۸۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 29 August 2017
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در بحث فرهنگ و ارشاد سه پروژه مصوب موزه هنرهای معاصر، پردیس سینمایی و تالار بزرگ شهر با ردیف ملی در حال پیگیری است تا به سرانجام برسد.

به گزارش ایسنا: مجید فروتن در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، درباره پردیس سینمایی اظهار کرد: یک ماه پیش جلسات ستادی استانی این برنامه برگزار و در این جلسه با تمدید اجرای این پروژه با کمک مجری و بخش خصوصی برای اقدام به ساخت موافقت شد.

وی با بیان اینکه این برنامه با اعتبارات بخش خصوصی و تسهیلات بانکی اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: زمین این مرکز در میدان‌بار ثابت همدان است که ظرف 2 تا 3 سال این پروژه احداث می‌شود.

فروتن با بیان اینکه احداث پردیس سینمایی همدان از جمله مصوبات اجرایی نشده سفر دوم ریاست جمهوری دولت نهم در سال 87 بوده است، افزود: مبلغ 6 میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرای پروژه پردیس سینمایی در همدان درنظر گرفته شده بود که باید با سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی این مهم تحقق یابد.

موزه هنرهای معاصر، چشم‌انتظار اعتبار 2 میلیاردی

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت 60 درصدی احداث پروژه موزه هنرهای معاصر همدان عنوان کرد: این پروژه در سال 87 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفت و دارای ردیف اعتباری ملی است که در حال حاضر متأسفانه به علت کمبود اعتبار مغفول مانده است.

معاون فرهنگی ارشاد استان همدان با بیان اینکه 2 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای ادامه روند ساخت این پروژه است، یادآور شد: مکان این موزه جنب متجمع ابن‌سینما واقع در میدان پروانه‌ها است.

وی به تالار بزرگ شهر که از دیگر پروژه‌های فرهنگی با ردیف ملی استان همدان است، اشاره و اعلام کرد: این پروژه در مراحل اولیه قرار دارد که مکان آن در تپه مصلی کنار حسینیه مصلی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار