مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

رقابت 54 قصه گو از مراکز کانون آذربایجان غربی در مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از دیروز /دوشنبه/ شروع شده بود، امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۹۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 20 September 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آذربایجان غربی سه شنبه شب گفت: با پایان این رقابت ها، کبری مروت جو از ارومیه، شادی پاکزاد از مهاباد، شیرین باقرالموسوی از ماکو، توحید اسکندرزاده از محمدیار در بخش مربیان بهاره حسینی و ثریا پسوه ای از مهاباد و محمدحسین ناطقی از ارومیه در بخش اعضا، سلطانعلی دریادل از خوی در بخش پدربزرگ و خدیجه وجدانی در بخش رضوی نفرات راه یافته به مرحله کشوری این رقابت ها هستند.
جواد زاهدی اضافه کرد: 37 قصه گو در بخش مربیان در روز اول این جشنواره به زبان فارسی و ترکی آذری در موضوع های مختلف فرهنگی تربیتی در مدت زمان پنج تا 20 دقیقه به قصه گویی پرداختند.
وی افزود: قصه ها به تناسب محتوا به گروه سنی الف /پیش از دبستان و اول ابتدایی/، گروه سنی ب /دوم و سوم ابتدایی/ گرده سنی ج /چهارم و پنجم ابتدایی و اول راهنمایی/ و گروه سنی د /دوم راهنمایی تا سوم دبیرستان/ اختصاص می یابد.
به گزارش ایرنا، 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار