آفت خودمحوری، اشرافی‌گری و توقف در کمین مسئولان نظام است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهید حججی را الگویی برای همه مسئولان نظام برشمرد و گفت: آفت خودمحوری، اشرافی‌گری و توقف در کمین مسئولان نظام است.
کد خبر: ۵۰۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 11 October 2017
سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمونین(ع) شهر کرمان، با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ حرکت و راهنمای همه اقشار جامعه است، اظهار داشت: اگر دستورات و فرمایشان رهبری را به‌کار ببندیم کشتی نجات و چراغ راه ما خواهد بود. اطاعت از ولایت کلید سربلندی انسان‌ها و امت‌هاست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه بدون ولایت به‌هیچ جا نخواهیم رسید، گفت: از صدر اسلام تاکنون بسیار مشاهده شده که پیروی از ولایت سبب نجات امت‌ها بوده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری آفت مسئولان نظام را 8 مورد عنوان کرد و افزود: هر کس در هر پست و مسئولیتی باید مواظبت کرده تا به این آفت‌ها دچار نشود. غرور و خودشیفتگی نخستین این آفت مسئولان بوده که تواضع تنها راه علاج این آسیب است.

سردار ابوحمزه با تاکید بر اهمیت تعادل در هر زمینه‌ای و پرهیز از افراط و تفریط تصریح کرد: خودمحوری، اشرافی‌گری و توقف از دیگر آفت‌هایی بوده که در کمین مسئولان جامعه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان لذت‌جویی‌های حرام را از دیگر آفت‌های مسئولان برشمرد و افزود: لذت‌های کوتاه‌مدتِ ظاهری در دراز مدت انسان را به سوی تباهی می‌کشاند و باید لذت‌ها از راه حلال باشد.

وی جمع‌کردن ذخایر دنیوی، غفلت و تلاش برای کسب محبوبیت را سه آفت دیگر دانست و افزود: یاد مرگ و یاد خدا انسان را از این آفت‌ها نجات می‌دهد. گاهی مرگ ما سبب عزت ما می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دلیل رشد و تعالی شهید حججی را در توجه به همین دو نکته دانست و خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، شهید حججی حجت را بر همه تمام کرد و معجزه این انقلاب بود و زندگی و مرگ این شهید بزرگوار درسی برای همه ما و مسئولان نظام است.

به گزارش تسنیم، در این جلسه از زحمات سرهنگ علی یحیایی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمونین(ع) شهر کرمان تقدیر و سرهنگ محمدعلی نظری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار