در ایام اربعین انجام مي‌شود

اعزام 50 دستگاه اتوبوس درون شهری قم به مهران

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم از اعزام 50 دستگاه اتوبوس درون شهری به مهران ويژه اربعين از پنجم تا 24 آبان امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵ 24 October 2017
به گزارش تابناک قم، حسین مؤمنی موحد با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی شده ویژه اربعین اظهار کرد: 50 دستگاه اتوبوس از پنجم تا 24 آبان امسال به مرز مهران اعزام می‌شوند بر همین اساس جلساتی با شرکت‌های بخش خصوصی برگزار شده که لیست اتوبوس‌ها را اعلام کردند و لیست مربوطه به وزارت کشور ارسال شده است.

 وی خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها بر اساس سنوات گذشته از مهران تا نقطه صفر مرزی خدمات ارائه می‌کنند. کرایه هر نفر از مهران تا نقطه صفر مرزی و بالعکس بر اساس تعرفه سال گذشته وزارت کشور  هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه اتوبوس‌های اعزامی نباید از نظر فنی مشکلی داشته باشند گفت: شرکت‌های خصوصی اتوبوس‌ها را بررسی‌ کردند و اتوبوس‌هایی که از نظر ظاهری و فنی وضعیت مناسب‌تری دارند مشخص شده و همان اتوبوس‌ها برنامه‌ریزی شده تا اعزام شوند.

وی با بیان اینکه با اعزام این اتوبوس‌ها مشکلی از نظر تردد داخل شهری وجود ندارد عنوان کرد: 40 دستگاه اتوبوس خریداری شده که از این تعداد 20 دستگاه اتوبوس آماده شده که در این هفته کارهای مقدماتی انجام می‌شود و از اوایل هفته آینده وارد چرخه می‌شوند و در مسیرهای اتوبوس‌های اعزامی به مرز مهران مشغول فعالیت می‌شوند.

وی یادآور شد: همشهریان برای تردد آسان‌تر از حمل و نقل عمومی و سیستم کارت بلیط استفاده کنند و با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم تا پایان امسال پول نقد از چرخه خارج شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار