نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

زکات عامل رشد و توسعه در جامعه اسلامی است

تابناک مرکزی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: فقرا و نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در اولویت دریافت زکات هستند و با جمع‌آوری زکات می‌توانیم بعضی از مشکلات نیازمندان را برطرف کنیم.
کد خبر: ۵۱۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 24 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت ا... دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در اولین جلسه شورای زکات استان مرکزی که در محل بیت امام‌جمعه برگزار شد با بیان اینکه زکات عامل رشد و توسعه در جامعه اسلامی است، گفت: در قرآن به پرداخت زکات سفارش فراوان شده و همه پیامبران الهی مبلغ زکات بوده و همه را به زکات تشویق کرده‌اند.

وی زکات را بهترین سرمایه برای حل مشکلات اقتصادی عنوان و مطرح کرد: فقرا و نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در اولویت دریافت زکات هستند و با جمع‌آوری زکات می‌توانیم بعضی از مشکلات نیازمندان را برطرف کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به لزوم مصارف درست زکات در جامعه مطرح کرد: با در نظر گرفتن صندوقی برای مصارف درست زکات و پرداخت تسهیلات از محل این صندوق گام‌های مؤثری در کمک به محرومان برداشته می‌شود.

رئیس شورای زکات استان در پایان بابیان اینکه زکات از حقوق واجب و ضروریات اسلام است، گفت: با مدیریت و استفاده بهینه از زکات چه به‌صورت نقدی و چه غیر نقدی باید به یاری نیازمندان بشتابیم و احیای زکات به‌عنوان احیای یکی از ارزش‌ها و واجبات الهی موردتوجه قرار گیرید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار