۸۰ درصد راه‌های روستایی اردبیل آسفالت است

رئیس اداره راه و شهرسازی اردبیل گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان اردبیل از آسفالت مناسب برخوردار هستند.
کد خبر: ۵۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 23 June 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی دشتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: هم اکنون عملیات خط‌کشی بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی و فرعی شهرستان اردبیل ادامه دارد و اعتبارات خط‌کشی این راه‌ها از محل اعتبارات ملی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه در 3 ماهه نخست امسال بیش از 500 کیلومتر از بزرگراه‌ها، راه اصلی و فرعی شهرستان اردبیل خط‌کشی شده است، تصریح کرد: عملیات تعویض گاردریل جاده‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل توسط راه و شهرسازی با جدیت ادامه دارد و تا کنون 500 عدد گاردریل در قالب 2 هزار کیلومتر تعویض و مرمت کاری شده است که اقدام بسیار قابل توجهی است.

رئیس راه و شهرسازی اردبیل با بیان اینکه تابلوهای فرسوده و صدمه دیده جاده‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل نیز تعویض و رنگ‌آمیزی شده است، گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و حضور مسافران تمامی تابلوهای جاده‌های مواصلاتی اردبیل رنگ‌آمیزی و تعویض می‌شود.

دشتی افزود: عملیات لکه‌گیری جاده اردبیل به مغان نیز در حال انجام است که تا کنون 4 کیلومتر از بزرگراه اردبیل مغان لکه‌گیری شده و 6 کیلومتر از جاده اردبیل به سرعین نیز توسط راه و شهرسازی اردبیل لکه‌گیری شده است.

وی بیان کرد: عملیات چهار بانده کردن جاده اردبیل به خلخال نیز آغاز شده و قرار است 11 کیلومتر از این جاده توسط راه و شهرسازی اردبیل چهار بانده شود و لکه‌گیری و روکش 6 کیلومتر از محور ارجستان نیز آغاز شده است.

رئیس راه و شهرسازی اردبیل با اشاره به اینکه 80 درصد راه‌های روستایی شهرستان اردبیل از آسفالت مناسب برخوردار هستند، اظهار کرد: تمامی جاده‌های روستاهای بالای 50 خانوار شهرستان اردبیل نیز از آسفالت برخوردار شده‌اند.

دشتی تصریح کرد: مهمترین اهداف راه و شهرسازی اردبیل آسفالت جاده‌های روستایی، تعویض و مرمت‌کاری تابلوها و گاردریل‌های فرسوده، لکه‌گیری جاده‌های مواصلاتی و خط‌کشی است که در این راستا اقدامات بسیار خوبی در سال گذشته انجام شده و امسال نیز تداوم می‌یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار