سايپا از كرج به تهران برمي گردد / جلالی: بازگشت سايپا به تهران تبعات مثبتي خواهد داشت / کیفیت لیگ پانزدهم کمتر از لیگ چهاردهم خواهد بود

تابناک تهران - مدتی است مسئله بازگشت سایپا به تهران نقل محافل خبری ورزشی است. مدیرکل ورزش و جوانان کرج برای نگهداری سایپا هر مصاحبه‌ای لازم بود انجام داد از نظر وزیر و استاندار گرفته تا جلسه با مسئولین سایپا اما این تیم تهرانی دیگر مهمان کرج نخواهد بود تا یکی دیگر از انحرافات دولت قبل نیز درست شود.
کد خبر: ۵۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 01 July 2015
زمزمه هاي بازگشت سايپا به تهران مدتهاست شنيده مي شود. باشگاهي كه خاستگاه آن تهران است اما در دولت دهم و بدون برنامه ريزي و كار كارشناسي به استان البرز واگذار شد و همين واگذاري بدون برنامه ريزي و كارشناسي شده، مشكلات فراواني را براي مشكلات فراواني را بوجود آورد. از همين رو قرار بر اين شده اين غلط بزرگ اصلاح شده و سايپا دوباره به تهران بازگردد.

مجيد جلالي سرمربي سايپا در اين باره به تابناک تهران گفت: واگذاري سايپا يه استان البرز يك تصميم احساسي و شتابزده بود كه بدون برنامه‌ريزي و كارشناسي انجام گرفت و همين سبب شد تا مشكلات فراواني بوجود بيايد. نتيجه همين شد كه باشگاه سايپا فقط براي برگزاري بازيهايش به كرج مي رفت و تمرينات ما در تهران برگزار مي شد. بازگشت سايپا به تهران تبعات مثبتي خواهد داشت و قطعا شرايط را براي تيم ما بهينه خواهد كرد.

مجید جلالی در ادامه به شرايط ليگ برتر اشاره كرد و  درباره بلاتکلیفی تیم‌ها بر روی نیمکت و یارگیری ضعيف بعد از گذشت چهار هفته از شروع فصل نقل‌وانتقالات، اظهار کرد: تقریبا هر چند سال یک بار این مورد شایع می‌شود و تمام تیم‌ها هم با این پدیده مواجه می‌شوند. به مرور مدیرعامل و سرمربی آن‌ها تغییر می‌کند و این تغییرات پیامدهای سنگینی هم برای فوتبال دارد. 

وی افزود: بعد از تشکیل یک دولت جدید، در طول این دوره مدیران تیم‌ها تغییر می‌کنند و آنها هم اهداف و سیاستگذاری‌های خود را وارد تیم می‌کنند و به این ترتیب مشکلات جدید برای تیم‌ها به وجود می‌آید.

این کارشناس فوتبال درباره تاثیر این بلاتکلیفی بر کیفیت فصل آینده لیگ برتر گفت: قطعا بر کیفیت فصل‌آینده بازی‌ها هم تاثیر می‌گذرد چرا که ساختار تیم قبل تخریب شده و ساختار جدید دوباره به وجود آمده است. به همین دلیل کیفیت لیگ پانزدهم کمتر از لیگ چهاردهم خواهد بود. زمان آماده‌سازی تیم‌ها صرف تعیین مدیرعامل و سرمربی می‌شود و در واقع زمان را از دست می‌دهند. سپس در زمانی که باید با تیمشان به هماهنگی می رسیدند، به کوران مسابقات می‌رسانند و در نتیجه تیم به مشکل می‌خورد.

وی درباره اظهارنظر سرمربیان تیم‌ها بعد از شکست‌های پیاپی مبنی بر اینکه تیمشان بعد از هفته پنجم به هماهنگی می‌رسد، خاطرنشان کرد: وقتی مربی زمان آماده‌سازی را از دست می‌دهد، پس طبیعی است که باید تیمش را با انجام بازی‌ها مختلف در مسابقات آماده کند. با شروع مسابقات هم مشکلات گریبان تیم را می‌گیرد. اگر سرمربی‌ای تیم را دیر تحویل بگیرد، نمی‌توان او را مقصر دانست و باید به سراغ مدیرعامل و تصمیم‌گیرندگان تیم‌ها رفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار