اجرای سنگفرش طرح پیاده راه ارم خواسته مردم بود

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: قریب به هشت ماه مطالعه و کارشناسی برای این طرح صورت گرفته و سنگفرش کردن این پیاده راه خواسته عموم مردم بوده است
کد خبر: ۵۷۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 04 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمود مسگری در واکنش به برخی شایعات مبنی بر توقف سنگفرش پیاده راه ارم اظهار داشت: قریب به هشت ماه مطالعه و کارشناسی برای این طرح صورت گرفته و سنگفرش کردن این پیاده راه خواسته عموم مردم بوده است و استقبال از اجرای سنگفرش سبب ادامه‌دار شدن آن شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، هدف از اجرای این طرح را بهسازی مسیر تاریخی دانست و افزود: این طرح توسط شورای عالی طرح‌ها و شورای ترافیک مصوب شده است و بحث‌های مطالعاتی اتصال آن به صحن‌های حرم مطهر نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به اهمیت بازگشایی هرچه سریع‌تر این مسیر ابراز کرد: خیابان ارم از خیابان‌های اصلی هسته مرکزی شهر است و مجموعه مدیریت شهری با توجه به اهمیت این موضوع تا انتهای سال نسبت به بازگشایی این مسیر و در اختیار قرار دادن آن برای زائران و مجاوران حرم کریمه اهل‌بیت(س) اقدام خواهد کرد.

مسگری با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ‌بر 3.5 میلیارد تومان توسط شهرداری منطقه 7 در دست اقدام است، تصریح کرد: ابعاد فرهنگی، اجتماعی و هویتی این طرح با توجه به طرح‌های توسعه اطراف حرم مطهر بسیار با اهمیت بوده و نقش مهمی در بازآفرینی شهری خواهد داشت.

وی با تأکید بر فعالیت سه شیفته برای اتمام هرچه سریع‌تر پروژه پیاده راه ارم خاطرنشان کرد: این پروژه شامل سنگفرش، باغچه‌سازی، درختکاری، تأکید بر فضای سبز، روشنایی، مبلمان شهری و نصب نیمکت است

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار