رئیس سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری:

ثبت‌نام اعتکاف دانش‌آموزی در چهارمحال و بختیاری از فردا آغاز می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام اعتکاف دانش‌آموزی رمضانیه از فردا در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 05 July 2015
نظرعلی نظری اظهار داشت: ثبت نام طرح اعتکاف دانش‌آموزی رمضانیه برای دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم و دختران چهارم، پنجم و ششم ابتدایی در استان از 14 تیر ماه آغاز و تا 22 تیر ماه ادامه می‌یابد.

وی زمان برگزاری اعتکاف امسال را روزهای 27، 28 و 29 ماه رمضان اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال 2500 دانش‌آموز دختر و پسر در طرح اعتکاف رمضانیه شرکت کنند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف سال گذشته 2 هزار و 200 دانش‌آموز دختر و پسر از سراسر استان شرکت کردند، بیان کرد: دانش‌آموزان دختر 60 درصد و دانش‌آموزان پسر 40 درصد معتکفان سال گذشته استان را تشکیل دادند.

نظری به برگزاری مراسم اعتکاف در 17 منطقه آموزشی و شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: امسال برای هر 20 دانش‌آموز یک مربی پرورشی در نظر گرفته شده که این افراد از مربیان پرورشی شرکت کننده در مراسم اعتکاف و با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب می‌شوند.

وی برگزاری اعتکاف در ماه رمضان را در راستای پیروی از سیره نبوی حضرت محمد(ص) عنوان و بیان کرد: مباحث معرفتی و بصیرتی، تشکیل حلقه‌های معرفتی با حضور دانش‌آموزان و مربیان با موضوعات ماه مبارک رمضان، خودسازی، جلسات ختم قرآن و محافل انس با قرآن، ارائه الگوهای خودسازی و خودشناسی از دیدگاه بزرگان، نماز جماعت، مراسم دعا و مناجات و نمایش کلیپ و فیلم از جبهه و جنگ از برنامه‌های این مراسم است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این مراسم معنوی لازم است به مراکز اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار