امام جمعه اصفهان:

فلسطین،خط مقدم مبارزه با استکبارجهانی

تابناک: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با دعوت از مردم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس گفت: فلسطین، خط مقدم ما در مبارزه با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۵۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 09 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد اضافه کرد: کسانی که از بصیرت کافی بهره نبرده اند، نسبت به حمایت از فلسطین ایراد می گیرند، در صورتی که نمی دانند، فلسطین خط مقدم جبهه ما در مقابله با استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: بهترین توصیفی را که می شود برای رژیم صهیونیستی کرد، تعبیر غده سرطانی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران داشتند و این رژیم اگر قدرت پیدا کند مانند یک غده در همه کشورهای اسلامی و حتی ایران نفوذ و دست اندازی می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که فلسطین سنگر مقدم جبهه ماست، گفت: اگر اسرائیل در فلسطین زمین گیر نشود و قدرت پیشروی پیدا کند، ما باید مستقیم وارد جنگ شویم.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) به منظور ایجاد همدلی و همفکری میان کشورهای مسلمان جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد تا همه مسلمانان جهان نفرت و انزجار خود را علیه استکبار جهانی به ویژه رژیم کودک کش اسرائیل فریاد بزنند.

وی با اشاره به تاریخچه فلسطین و نحوه نفوذ صهیونیست ها، به دلایل اهمیت فلسطین اشاره کرد و گفت: مسجد الاقصی اولین قبله مسلمانان است که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و همه مسلمانان 15 سال به سمت آن نماز می خواندند و دومین مسجدی است که روی زمین پس از مسجد الحرام ساخته شده است.

وی دلیل سوم را معراج پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) از آن مسجد ذکر کرد و افزود: مسجد الاقصی سکوی پرش رسول خدا (ص ) به معراج بود، لیکن مهم تر از این دلایل دستور و سنت الهی است که مسلمانان باید همواره یار مظلومان و دشمن ظالمان باشند، لذا از این جهت باید همواره به دفاع از مردم رنج دیده و ستم کشیده فلسطین حمایت کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: اساسی ترین نکته این است که ما می دانیم حمایت انگلیس و امریکا از اسرائیل برای این است که پایگاهی در قلب کشورهای اسلامی ایجاد کنند و از آن طریق کشورهای اسلامی را تحت فشار گذاشته و حملات احتمالی خود را از آن منطقه هدایت کنند، لذا مردم باید بدانند که در اینصورت کشور ما هم در تیر رس آنها قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: هر سال دشمنی استکبار با ما و مسلمانان جهان بیشتر می شود، لذا باید اتحاد و حضور ما هم بیشتر شود.

وی به حمایت علنی امریکا و اسرائیل از رژیم آل سعود و آل خلیفه اشاره کرد و گفت: به وضوح مشخص است که فرماندهان حمله به یمن همان کسانی هستند که غزه را به موشک می بندند، لذا باید بدانیم اسرائیل غده ایست که اگر رها شود در همه کشورها رخنه خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار