تخریب بنا‌های غیرمجاز با حکم قضایی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد گفت: ۲۰ واحد بنای غیر مجاز در این شهرستان با حکم قضایی طی ۳ روز گذشته تخریب و قلع و قمع شد.
کد خبر: ۶۰۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 06 May 2018
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد گفت: ۲۰ واحد بنای غیر مجاز در این شهرستان با حکم قضایی طی ۳ روز گذشته تخریب و قلع و قمع شد.

به گزارش تسنیمف سقراط بیرنگ  اظهار داشت: با توجه به اینکه این واحد‌ها بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی احداث شده و به منزله تغییر کاربری غیرمجاز محسوب می‌شوند در راستای قانون حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی بر استناد صریح قانون با حکم دادستان شامل تخریب و قلع و قمع شدند.

وی با بیان اینکه براساس قانون واحد‌های مسکونی غیرمجاز ضمن تخریب، مالکان آن اراضی برای پرداخت جریمه به دادگاه معرفی می‌شوند، اظهار داشت: از کشاورزان درخواست می‌شود برای احداث هرگونه بنا و یا خانه باغ در اراضی کشاورزی خود باید ابتدا به جهاد کشاورزی مراجعه و به صورت کاملاً قانونی مجوز دریافت کنند.

بیرنگ در ادامه با اشاره به اینکه تخریب ۲۰ واحد بنای غیرمجاز با حکم دادستان و با حضور دادستان و نماینده دادستان در اسدآباد به مدت سه روز از نهم تا ۱۱ اردیبهشت ماه به طول انجامید، خاطر نشان کرد: از این تعداد واحد تغییر کاربری غیرمجاز، بیشترین پرونده‌ها در باغات محله سیدان، روستای ترخین آباد و روستای هدف گردشگری ملحمدره و حومه شهری واقع شده بودند.

مدیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هنوز پرونده‌های دیگری هم برای اجرا در شهرستان وجود دارد، خاطر نشان کرد: در روز‌های آینده حکم این پرونده‌ها هم برای اجرا توسط دادستان شهرستان ابلاغ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار