دانش فنی کشاورزی به مرحله تجاری سازی و فروش رسید

معاون پژوهشی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور گفت: ۱۰۰ دانش فنی در موضوعات باغبانی، شیلات، آب و خاک، بیوتکنولوژی و دامپروری به مرحله تجاری سازی و فروش رسیده است.
کد خبر: ۶۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 22 July 2015
به گزارش تابناک یزد،غلامحسین طهماسبی در آیین معارفه سرپرست جدید مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان وبلوچستان در زابل با اشاره به ادغام مراکز تحقیقاتی با مراکز آموزشی علمی و کاربردی و جهاد کشاورزی در استانهای کشور افزود: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و با هدف تقاضا محوری و آینده پژوهشی، این ادغام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تغییر اقلیم در کشور وجود دارد، اظهار کرد: میزان تغییر اقلیم در منطقه سیستان نسبت به دیگر نقاط کشور بیشتر دیده می شود؛ به طوری که دستیابی به الگوی کشت مقاوم، تقسیم آبیاری مناسب و بهره گیری از ظرفیت های منطقه باید مدنظر گرفته شود.
معاون پژوهشی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با تقدیر از رییس سابق مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی سیستان اظهار امیدواری کرد که سرپرست جدید، تحول بزرگی در حوزه کشاورزی منطقه ایجاد کند و با استفاده از ظرفیت دانشگاهها، سازمان های خصوصی و برنامه ریزی برای توسعه کشاورزی و کمک به امنیت غذایی گامهای مهمی بردارد.

در این آیین که امام جمعه زابل، فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان و شماری از مسؤولان شهرستان زابل حضور داشتند، حسینعلی اکبری زاده به عنوان رییس جدید مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان معرفی و از زحمات شیرعلی کوهکن رییس سابق این مرکز تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزنیوز به نقل از ایرنا، در این آیین حکم صادره از سوی دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خطاب به اکبری زاده رییس جدید مرکز تحقیقات سیستان قرائت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار