طرح زمستانی جمعیت هلال احمر ورامین آغاز شد

حمیدرضا تاجیک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح زمستانی جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین ، همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 23 اسفند ماه امسال در چهار پایگاه ثابت و موقت شهرستان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 23 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ حمیدرضا تاجیک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح زمستانی جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین ، همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 23 اسفند ماه امسال در چهار پایگاه ثابت و موقت شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی گفت: در این طرح پایگاه ثابت بین شهری جمعیت هلال احمر شهید اردستانی امامزاده عبدالله در محور قم – گرمسار ، پایگاه ثابت کشیک اداری در محل اداره جمعیت هلال احمر ، پایگاه موقت پل چرمشهر در محور قم – گرمسار و پایگاه موقت بین شهری در پلیس راه قرچک ، خدمات امداد و نجات را به آسیب دیدگان احتمالی و مسافران ارائه می دهند.
تاجیک افزود: در این پایگاه ها 13 نیروی نجات گر ،5 دستگاه خودروی آمبولانس ، ست نجات و امکانات تخصصی امداد و نجات مستقر است.
وی تصریح کرد: این پایگاه به طور شبانه روزی خدمات جستجو و نجات، ‌اسکان اضطراری مسافران در راه مانده و فوریت های پزشکی را به مسافران و آسیب دیدگان ارائه می دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر ورامین تصریح کرد: استقرار دو پایگاه ثابت و سیار هلال احمر در محور قم – گرمسار که در جنوب شهرستان ورامین واقع شده ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند از بروز تلفات انسانی در هنگام حوادث جاده ای بکاهد.
وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین در راستای اجرای طرح زمستانی ، با تجهیز انبار کالا به وسایل امدادی و بسته های تغذیه ای ، آمادگی کامل برای امداد رسانی به مسافران را دارد.
وی افزود : با هماهنگی های به عمل آمده با بخشداری جوادآباد از توابع شهرستان ورامین ،‌ مساجد ، حسینیه ها و تکایای این شهرستان به منظور اسکان اضطراری آماده شده و در مواقع ضروری این اماکن آماده پذیرایی از مسافران می باشند .
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار