راه‌اندازي اولین آژانس حمل و نقل هوشمند ویژه بانوان در میبد

همزمان با فرارسیدن میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) بخش هوشمند آژانس ویژه بانوان در شهرستان میبد با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 26 February 2019

«علیرضا ابوالحسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ميبد در آیین افتتاحیه این آژانس ضمن تشکر از متولیان این آژانس، گفت: راه‌اندازی این سامانه حلقه اتصال بین اسنپ و تاکسی تلفنی است و این امر مهم‌ترین اتفاق بین تاکسی تلفنی‌های شهری در سرعت و تسهیل جابجایی مسافر است.

وي با اشاره به این که ایام عید در پیش رو است، افزود: راننده‌های آژانس با خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی با رعایت ادب و احترام فرهنگ شهر میبد را به نمایش بگذارند.

«محسن فلاح» ريیس اداره بهزیستی هم در این مراسم ضمن تبریک روز زن و تولد میلاد حضرت زهرا(س) گفت: این آژانس تحت عنوان آژانس آفاق در سال ۸۶ و با همت جمعی از بانوان سرپرست خانوار و با حمایت اداره بهزیستی شهرستان با یک دستگاه اتومبیل راه‌اندازی شد و اکنون تعداد آن به ۱۸ دستگاه اتومبیل رسیده است.

وي ارائه خدمات توسط این آژانس به بانوان و با راه اندازی بخش هوشمند آن حرکت مهم دانست و اظهار كرد: سرعت کار بیشتر و بهتر و تخفیف ۱۰ درصدی این آژانس در اوضاع اقتصادی کنونی می‌تواند برای بانوان شهرستان میبد مورد توجه ویژه‌ای باشد.

فلاح بیان كرد: هدف بهزیستی توانمندسازی بانوان و بالابردن سطح ارتقای آنان است و ارائه آموزش‌های فنی و مهارت‌های زندگی و همچنین ارائه تسهیلات بانکی به بانوان سرپرست خانوار برای خدمات بهتر به آنان و در نهایت همشهریان می‌باشد.

اين مسئول تصریح کرد: امیدواریم بانوان به عنوان الگوی اصلی جامعه بتواند هم در خلق و خوی رفتاری و اخلاقی و هم رعایت فنون رانندگی الگوی مناسبی در جامعه باشند.

ريیس اداره بهزیستی میزان اعتبارات اشتغالزایی به حدود ۱۷۰ نفر از بانوان را به یک میلیارد و 750 میلیون تومان در سال جاری عنوان کرد .

«محمد حسین دهقانی» ريیس پلیس راهور شهرستان میبد نيز گفت: با توجه به خطرات رانندگی و دیه‌ای که برای جرایم تعیین شده است، رانندگان باید در هنگام رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را به خوبی رعایت کند و در مواقع بروز خطر خونسردی خود راحفظ تا بتوانند از حوادث بیشتر و بدتر جلوگیری کنند.

گفتنی است؛ شهرستان میبد با دو آژانس بانوان در بخش شهری و یک آژانس بانوان در بخش بفروئیه در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به بانوان و سرویس دهی به مدارس است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار