آمل قهرمان مینی والیبال بانوان مازندران شد

رئیس هیئت والیبال آمل گفت: این شهرستان قهرمان رقابت‌های مینی والیبال بانوان مازندران شد.
کد خبر: ۸۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 26 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس حسن کوچک‌زاده اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی مینی والیبال بانوان مازندران به مدت سه روز در دو گروه دنبال شد.
وی افزود: در این رویداد ورزشی 16 تیم از شهرهای مختلف مازندران حضور داشتند که در گروه نخست رقابت‌ها به میزبانی شهرستان نکا دنبال شد و هشت تیم با هم به رقابت پرداختند.
کوچک‌زاده با تأکید بر اینکه هشت تیم دیگر به میزبانی شهرستان آمل با یکدیگر مصاف دادند، تصریح کرد: والیبالیست‌های شهرهای تنکابن، دو تیم از چالوس، دو تیم از آمل، رامسر فریدونکنار و کتالم در گروه دوم با هم به رقابت پرداختند.
رئیس هیئت والیبال آمل بیان کرد: در پایان دور مقدماتی از هر گروه چهار تیم به مرحله ضربدری صعود کردند.
این مسئول با اشاره به میزبانی آملی‌ها در دور نیمه‌نهایی و نهایی، ادامه داد: این مسابقات در سالن ورزشی آکادمی والیبال منطقه فرهنگ‌شهر برگزار شد.
کوچک‌زاده با اشاره به قهرمانی آملی‌ها در گروه دوم مرحله مقدماتی، اظهار کرد: در تیم در دور پایانی نیز با شکست رقبای خود به جایگاه نخست رسید و پس از آن تیم‌هایی از شهرستان نکا و تنکابن به‌ترتیب دوم و سوم شدند و والیبالیست‌های کتالم به جایگاه چهارم بسنده کردند.
وی در پایان گفت: سطح کمی و کیفی مسابقات قهرمانی مینی والیبال بانوان مازندران بالا بود و امیدواریم در دوره‌های آینده با حمایت بیشتر مسئولان شاهد درخشش بیشتر والیبالیست‌های بانو در مازندران باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار