۳۰ هزار اقلام بهداشتی در مناطق محروم رشت توزیع شد

پور حیدری با بیان سپاه قدس گیلان تا آخرین لحظه ریشه کنی کرونا پای کار است گفت: بسیج کارگری سپاه قدس گیلان ۳۰ هزار اقلام بهداشتی در مناطق محروم شهر رشت توزیع کرد.
کد خبر: ۸۳۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 13 April 2020

 

«حسین پورحیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه سپاه قدس گیلان در نخستین روز از اعلام بحران کرونا ویروس به میدان آمد و تا آخرین لحظه ریشه‌کنی این بیماری منحوس پای کار است اظهارداشت: هر یک از سازمان‌های بسیج سپاه قدس گیلان در اوایل این بحران با تقسیم‌بندی فعالیت‌ها و برنامه‌ها، اقداماتی را در این راستا انجام دادند.

 
رییس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت: سازمان بسیج کارگری گیلان در این مدت ۳۰ هزار اقلام بهداشتی که شامل  ۱۰ هزار ژل ضدعفونی کننده ۶۰ گرمی، ۱۰ هزار ماده الکلی دست و ۱۰هزار ماسک و همچنین بسته بهداشتی را تهیه و در مناطق محروم شهر رشت توزیع کرد.

 

وی ادامه داد: راه‌اندازی ایستگاه سلامت از دیگر اقدامات سپاه قدس گیلان بود که در این ایستگاه‌ها نیز بسته بهداشتی توزیع و تب‌سنجی نیز توسط نیروهای ارزشی این نهاد انجام شد‌. 


پورحیدری خاطرنشان کرد: خریداری سه دستگاه پالس اکسیمتر و اهدا آن به بیمارستان رودسر و املش و همچنین ۲ دستگاه کولر اسپیلیت به بیمارستان املش از دیگر اقدامات است.

 

وی با تاکید بر اینکه عموم مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند، افزود: با همکاری و همدلی عموم مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امیدواریم به‌زودی شاهد ریشه‌کنی این بیماری در استان باشیم.


رییس بسیج کارگری سپاه قدس گیلان خاطر نشان کرد: کارگران شرکت‌ها و دیگر نهادهای دولتی و غیر دولتی نیز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به فعالیت بپردازند و نکات بهداشتی را در حین کار و فعالیت روزانه مورد توجه قرار دهند تا شاهد تلفات جانی بر اثر بیماری کرونا ویروس در استان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار