امام خمینی(ره)نعمت بزرگ الهی برای بشریت بود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: امام خمینی(ره) نعمت بزرگ الهی برای بشریت بود و همه باید همیشه بابت این نعمت شکرگزار خداوند باشند.
کد خبر: ۸۵۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 04 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی در ویژه برنامه بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) درنمازخانه دادگستری کل استان مرکزی افزود: امام خمینی(ره) شبیه معجزه بودند.
وی یادآورشد: ایران تقریبا 250 سال در دوره های مختلف تاریخ، متحمل آسیب های زیادی شد و با وجود این آسیب ها امام راحل به عنوان فقیه عالیقدر با شجاعت برای ساماندهی اوضاع کشور در حوزه های مختلف وارد شد و با دنیایی از تجربه تحولات بسیاری نیز ایجاد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: در آن برهه از زمان که جریانات انجمن های ایالتی و ولایتی توسط عده ای از افراد بی هویت و گرگ صفت مطرح شد، امام راحل از حوزه مقدس علمیه قم مقابل تمام دنیا و جریانات انحرافی ایستادگی کردند، ایشان در مقابل آمریکا و صدام و حملات نظامی ایستاد و با تشبیه صدام به دیوانه ای که سنگی را در چاه انداخته‌ ، فرمود اگر این جنگ 20 سال هم به طول بینجامد ما ایستادگی خواهیم کرد.
دری نجف آبادی با بیان اینکه امام(ره) هیچ مسئولیتی را جز برای رضایت خدا و بر مبنای تکلیف شرعی نپذیرفتند، گفت: امام(ره) معارف اسلام را در جامعه گسترش دادند و به جریان های امپریالیسم غربی و شرقی و دیکتاتوری و ... پایان دادند.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز امروز پس از گذشت 31 سال از ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی، هدایت کشتی انقلاب را به بهترین شکل بر عهده گرفته‌اند و راه امام(ره) را با صلابت ادامه می‌دهند.

در ابتدای این مراسم رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: امام خمینی(ره) در زمان ورود به ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بزرگترین استقبال تاریخ بشریت مواجه شد.
حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی افزود: در طول 31 سال گذشته مقام معظم رهبری، راه و اندیشه امام (ره) را ادامه دادند و پرچم رهبری را برافراشتند.
وی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در دادگستری استان مرکزی یادآورشد: در اردیبهشت سال جاری، بیش از 3500 پرونده‌ که بر دوش دادگستری سنگینی می‌کرد، با تلاش مجموعه دادگستری از مجموعه پرونده ها کسر شد و این در حالی است که در سال گذشته 798 فقره پرونده کسر شده بود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی بر حفظ سلامت در دادگستری تاکید کرد و گفت: در بعد بیرونی دستگاه قضا و در مجامع عمومی و فضای عمومی مظاهری از فساد مشاهده می‌شود که بر برخورد منطقی با این مظاهر تاکید بسیار شده و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این راستا در دستگاه قضا استان صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار