برگزاری مسابقات اتومبیلرانی درنهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور 12 و 13 شهریور‌ماه برای نخستین‌بار در نهاوند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 02 September 2015
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور 12 و 13 شهریور‌ماه برای نخستین‌بار در نهاوند برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس؛سعید کولیوندبا اشاره به میزبانی این شهرستان در برگزاری مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قهرمانی کشور 12 و 13 شهریور‌ماه در نهاوند برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری این رقابت‌ها با هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، هیئت موتور‌سواری و اتومبیلرانی همدان و هیئت موتور‌سواری و اتومبیلرانی نهاوند از سوی فدراسیون به شهرستان نهاوند واگذار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: پیست اتومبیلرانی در زمین‌های اطراف نهاوند در منطقه شهرک شهیدحیدری به منظور برگزاری مسابقات کشوری احداث شده است.

کولیوند ادامه داد: برای احداث پیست و برگزاری مسابقات تاکنون هیچ بودجه‌ای از فدراسیون تزریق نشده و تمام هزینه‌ها از طریق استان و شهرستان تأمین شده است.

این مسئول با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین‌بار در نهاوند برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به فعال بودن این هیئت در نهاوند در راستای تشویق افراد علاقمند به فعالیت درخواست میزبانی این مسابقات را داشتیم.

وی خاطر‌نشان کرد: هیئت موتور‌سواری و اتومبیلرانی نهاوند بیشتر در بخش موتور‌سواری فعال است و هدف از برگزاری این مسابقات تشویق افراد علاقمند به اتومبیلرانی برای فعالیت و معرفی بیشتر این رشته است.

کولیوند یاد‌آور شد: اکنون 40 موتور‌سوار با موتور‌های استاندارد در نهاوند فعالیت می‌کنند و امیدواریم آمار ورزشکاران فعال در اتومبیلرانی افزایش یابند.

وی تبلیغات انجام شده برای مسابقات را خوب دانست و گفت: با تبلیغات گسترده تاکنون 120 ورزشکار برای حضور در مسابقات ثبت‌نام کردند و تا روز برگزاری مسابقات این تعداد افزایش می‌یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار