کمک ۱۳۰ میلیون تومانی کمیته امداد اردکان به تحصیل مددجویان

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان: به منظور حمایت از تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان ۱۳۰ میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 28 December 2020

شهبازی با بیان اینکه حمایت از تحصیل و توانمندسازی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت و جلوگیری از افت و ترک تحصیل آنان از اولویت‌های فرهنگی این نهاد است، گفت: در سال تحصیلی جاری ۲۳۳ دانش‌آموز و ۲۶ دانشجو تحت حمایت از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.کمک ۱۳۰ میلیون تومانی کمیته امداد اردکان به تحصیل مددجویان


وی با اشاره به وضعیت موجود و مجازی شدن آموزش‌ها گفت: این نهاد برای تهیه تبلت موردنیاز دانش آموزان تحت حمایت با کمک خیران و حامیان نیکوکار اردکانی اقدام و در مرحله اول ۱۸ عدد تبلت به ارزش ۵۴ میلیون تومان به آنان اهدا کرد.


رئیس کمیته امداد اردکان افزود: در این مدت علاوه بر تهیه بخشی از تبلت موردنیاز دانش آموزان تحت حمایت ۵۲ میلیون تومان نیز به عنوان کمک‌هزینه تحصیلی و کمک‌هزینه خرید لوازم‌التحریر به دانش آموزان و ۲۴ میلیون تومان شهریه و کمک‌هزینه تحصیل به دانشجویان تحت حمایت پرداخت شد.


شهبازی گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند در راستای کمک مؤمنانه به دانش آموزان نیازمند برای تهیه تبلت و گوشی هوشمند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۱۷۶ به نام کمیته امداد شهرستان اردکان واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار