پلمب ۴ واحد صنفی به دلیل فعالیت در انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، از دستگیری ۴متصدی واحد صنفی به دلیل فعالیت در انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 07 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي"افزود: واحدهای صنفی این افراد با دستور قضائی پلمب شد.
وی گفت:در رصدهای انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا شهرستان، کانال ها و صفحاتی مربوط به شهرستان را که در شبکه های اجتماعی، تصاویر مبتذل و مستهجن را در فضای مجازی منتشر می کردند را مورد رصد و پایش قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، ۴ نفر از مدیران و گردانندگان این کانال ها و صفحات مجازی شناسایی شدند و مراحل برخورد قانونی با آنها در هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: با عنايت به اينکه این افراد از متصديان واحد هاي صنفي بودند با تهيه مستندات و هماهنگي، واحدهای صنفی آنان برابر ابلاغيه هاي صنفي پلمب و محتواهای مجرمانه نيز از صفحات و کانال های آنها حذف شد.
اين مقام مسئول امنيت فضاي مجازي را مطالبه مردمي و از اولويت هاي نيروي انتظامي دانست و گفت : پلیس پاسخگويي به مطالبات مردمي را وظيفه خود دانسته و در عمل به اين وظيفه خطير از هيچ کوششي دريغ نخواهيم کرد.
وی یادآورشد: همچنين برخي افراد با بي توجهي به اخلاقيات و شئونات ديني و مذهبي با به اشتراک گذاري تصاوير يا پست هاي مبتذل و مستهجن باعث جريحه دار شدن احساسات عمومي مي شوند، به صورت قاطعانه پیگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار