کمک ۴۶ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومانی مردم استان مرکزی درجشن نیکوکاری

مردم استان مرکزی تا امروز بیش از ۴۶ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان از طریق واریز حساب به صورت غیر حضوری ، تحویل کمک‌های نقدی و کالایی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 13 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بابیان اینکه استقبال مردم در کمک به نیازمندان قابل‌تقدیر است، گفت: امسال پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در  سطح شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه با شعار «عیدی برای همه» در نظر گرفته شده بود  که با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری در اغلب شهرستانها به صورت غیر حضوری برگزار شد.
وی با قدردانی از استقبال پرشور مردم در حمایت از محرومان گفت: مردم استان مرکزی تا امروز بیش از ۴۶ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان از طریق واریز حساب به صورت غیر حضوری ، تحویل کمک‌های نقدی و کالایی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک کردند که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.
وی یادآورشد : از این میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی بیش ۲۳ میلیارد تومان به صورت نقدی ، بیش از ۲۳ میلیارد تومان به صورت غیر نقدی در قالب کالا و ۲۳۲ میلیون تومان در قالب خدمات بوده است.
وی با بیان اینکه نیکویی و انفاق شکرانه سلامتی و موهبتی است که خداوند نصیب بندگان خوب خود می کند، اظهارداشت : دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تا پایان سال آماده دریافت کمک‌های مردم خیر استان است.
وی افزود:خیران و هم استانی‌های نیک اندیش می‌توانند با شماره‌گیری کد#۱ *۸۸۷۷* و وارد کردن کد پیش شماره ۰۸۶ و یا از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: تمامی کمک‌های انجام شده مردم نوع دوست استان تا قبل از سال جدید بین خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده  توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار