با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد صورت گرفت:

برگزاری سلسله جلسات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی

پورنوشادی : تربیت امری خطیر و مستلزم آگاهی و شناخت بالای والدین ، مربیان و مسوولین به ویژه وقتی پای یک نسل و حتی آینده جامعه در میان باشد از اهمیت بالایی برخوردار است
کد خبر: ۹۵۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 31 March 2021

برگزاری سلسله جلسات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،کارشناس آسیب های اجتماعی شهرستان بویراحمد گفت : تربیت امری خطیر و مستلزم آگاهی و شناخت بالای والدین ، مربیان و مسوولین به ویژه وقتی پای یک نسل و حتی آینده جامعه در میان باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.
حمیدرضا پورنوشادی افزود : بر اساس اهمییت کنترل آسیب های اجتماعی در شهرستان بویراحمد با همکاری آقایان دلشاد مدیریت و موسوی ارشد معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، سلسله جلسات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان برگزار شد.

پورنوشادی گفت : این سلسله جلسات با اهداف ارتقا كيفيت زندگي و رفاه اجتماعي آحاد جامعه، كاهش بروز آسيبها و مشكلات اجتماعي، كاهش شيوع آسيبها و مشكلات اجتماعي، و كاهش ناتوانيها و زيانهاي ناشي از مشكلات و آسيبهاي اجتماعي برگزار شده است .

وی افزود : اولویت در این جلسات ، فضای مجازی ، مهارت های ارتباطی اولیا با فرزندان ، طلاق ، خودکشی ، مشروبات الکلی و چهارشنبه سوری و ارتقا سلامت اجتماعی دختران نوجوان 12 تا 17 سال در شهرستان بویراحمد بوده که بصورت حضوری و لایو برگزار گردید.
پورنوشادی ادامه داد : وزارت آموزش و پرورش در اجرای سند تحول در ذیل شاخص مدرسه سالم توجه ویژه‌ای به آسیب‌های اجتماعی و رفتار پرخطردانش‌آموزان دارد.
وی در پایان گفت : در این شرایط کرونایی وظیفه ما پیشگیری در حد امکان است و شرکت دانش آموزان و اولیا در این کارگاه ها باعث می شود که با راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی آشنا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار