اولین نشست دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان با اصحاب رسانه

اولین نشست دبیر جمعیت جانبازان استان همدان با حضور تعدادی از اعضای شورای استانی جمعیت و اصحاب رسانه استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 07 May 2021

در این نشست محمود احدیان با اشاره به تاریخچه فعالیت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، گفت: جمعیت جانبازان از سال‌های دهه ۷۰ در سطح کشور فعالیت دارد و از سال ۳۹۷، ۱ نیز به همت شهید سردار میرزا محمد سلگی در استان همدان شکل گرفت. 

به گزارش تابناک همدان، محمود احدیان با اشاره به عملکرد دفتر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان، افزود: یکی از اقدامات مهمی که جمعیت توانسته انجام دهد تشکیل دفاتر فرعی جمعیت در همه شهرستان‌های استان است که همه این دفاتر دارای دبیر هستند و برنامه‌های خود را همزمان با دفتر شورای استان پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه سازماندهی کارگروه بانوان از دیگر اقدامات جمعیت به شمار می‌رود، خاطر نشان ساخت: بیش از ۷۰ نفر در جمعیت بانوان جانبازان عضو هستند که آماده سازی ساز و کار حضور بانوان در انتخابات را به عهده دارد و این کارگروه در سال گذشته توانست رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.

احدیان با بیان اینکه جمعیت جانبازان ورود مقتدرانه‌ای در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری خواهد داشت، یاد آورشد: ما به دنبال حمایت از کاندیدایی هستیم که به عنوان نیروی انقلابی و متعهد در کشور مطرح باشد و امیدواریم آیت الله رئیسی به زودی برای کاندیداتوری اعلام حضور کنند و یک دولت جوان و متعهد و انقلابی داشته باشیم. 

در ادامه این نشست مسئول کارگروه سیاسی و انتخابات جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان به سازوکار اجرائی انتخاب کاندیدا‌های اصلح در شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها و همچنین کاندیدای ریاست جمهوری پرداخت.
 
اولین نشست دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان با اصحاب رسانه


جعفر محقق در پایان تاکید کرد: برای تبلیغ و حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری منتظر اعلام کاندیدای اصلح از طرف شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی از تهران هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار