امکانات درمانی ارتش به کمک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آمد

فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر گفت: پس از هماهنگی و دستور فرمانده‌ کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش، امکانات ۲ بیمارستان پایگاه‌های هوایی و دریایی ارتش به کمک مهار کرونا در این استان آمد.
کد خبر: ۹۸۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱ 11 August 2021

امیر سرتیپ دوم خلبان نعمت‌الله صدقی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پایان سال ۱۳۹۸ و همزمان با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا، مراکز درمانی ارتش برای درمان بیماران مبتلا به کرونا با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکاری داشت و امروز نیز در خیز پنجم کرونا، بیمارستان‌های امیرالمؤمنین پایگاه هوایی و خاتم‌الانبیاء پایگاه دریایی ارتش در بوشهر بخش کرونایی خود را بار دیگر راه‌اندازی و فعال کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تمام امکانات درمانی پایگاه‌های ارتش در اختیار مردم بوشهر قرار داده شده و تلاش ما این است که بیشترین تخت‌ها به درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شود.

امیر صدقی ادامه داد: ۳۰ تخت در بیمارستان امیرالمؤمنین پایگاه هوایی و ۱۰ تخت بستری نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء پایگاه دریایی بوشهر ارتش به بیماران کووید۱۹ اختصاص داده شده است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود ضمن افزایش ظرفیت بیمارستان‌های ارتش برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا زمینه راه اندازی بخش مراقبت‌های ویژه کرونا نیز فراهم شود.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر تامین امنیت در این شرایط بحرانی نیز با تمام توان در کنار مردم قرار دارد.

امیر صدقی تاکید کرد: در این شرایط حساس بهترین همکاری و کمک مردم به کادر درمان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار