نماینده بوشهر:

وضعیت شیوع کرونا در استان نگران کننده است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شمار مبتلایان و بستری‌های ناشی از کرونا وضعیت این استان را بسیار نگران کننده کرده است.
کد خبر: ۹۸۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 12 August 2021

به گزارش تابناک بوشهر، روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه به نقل از عبدالکریم جمیری اعلام کرد: در این شرایط حاد و بحرانی ضمن ضرورت بسیج همه امکانات درمانی؛ مسئولان استانی و ملی نیز باید با جدیت بیشتری به کمک مردم بشتابند و نگذارند مردم بیش از این آسیب ببینند.

وی با تقدیر از تلاش مدافعان سلامت اضافه کرد: پیشگیری و درمان، ۲ مساله اساسی در زمینه مبارزه با کرونا است و در صورت سهل انگاری در هر حوزه حجم آسیب‌ها به شدت بالا می‌رود.

جمیری نظارت نکردن دقیق بر تعطیلی‌ها، مراعات نکردن پروتکل‌های بهداشتی و انجام سفرهای غیرضروری را از عوامل گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان بوشهر با وجود همه داشته‌های خود در کشور اما جزو آخرین استان‌هایی است که کمترین برخورداری را در حوزه درمان دارد.

جمیری اولویت نخست خود را پی‌گیری برای توسعه و بهبود امکانات درمانی در استان عنوان کرد و گفت: برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای جلسه‌های متعددی برگزار و با همکاری دستگاه‌های اجرایی بخشی از این بیمارستان افتتاح و امروز با تجهیزات مناسب به کمک بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر آمده است.

وی افزود: همچنین با پی‌گیری‌های انجام شده بیمارستان‌های پایگاه‌های هوایی و دریایی ارتش و بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی نیز برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا پای کار آمدند.

جمیری اظهار کرد: ما تجربه موفق کنترل بیماری کووید در اثر تعطیلی برخی کسب و کارها را داریم، در همین ارتباط با توجه به شرایط بحرانی ناشی از شیوع این ویروس تعطیلی موقت برخی کسب و کارها و اداره‌ها ضروری است.

جمیری گفت: با وجود پی‌گیری‌های انجام شده از سوی مسئولان و مدیران استانی و ملی درخصوص احقاق حقوق کسبه و بازاریان آسیب دیده بر اثر کرونا اما با وجود وعده‌های داده شده حمایت قوی برای همراهی با آنان انجام نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار