اعتبار تخصیصی بنیاد علوی در حوزه ورزش اردبیل افزایش یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از افزایش اعتبارهای تخصیصی بنیاد علوی برای اجرای طرح‌های ورزشی در نقاط محروم این استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 18 September 2021

سجاد انوشیروانی روز شنبه در این زمینه گفت: در جریان سفر مسئول بنیاد مستضعفان کشور به استان اردبیل و بررسی طرح‌های شهرستان‌های گرمی و خلخال ضمن رایزنی استاندار و نمایندگان مجلس قرار شد تا اعتبار طرح‌های ورزشی تا ۲ برابر افزایش یابد.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین بنیاد علوی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل به امضا رسیده بود، می‌بایست در شهرستان گرمی ۳۰ میلیارد ریال و در شهرستان خلخال ۲۵ میلیارد ریال برای تعمیر و بهسازی تخصیص داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی با اعتبار تخصیص داده شده، بیان کرد: در جریان سفر پرویز فتاح به استان، این اعتبارها به ۶۰ و ۵۰ میلیارد ریال برای این ۲ شهرستان افزایش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: از جمله طرح‌هایی که برای اجرا با بنیاد علوی تفاهم‌نامه امضا شد در شهرستان گرمی چمن مصنوعی استادیوم ایثار است که به بهره‌برداری رسید ، همچنین زمین چمن انگوت و سه زمین مینی فوتبال روباز در سه روستا نیز از دیگر طرح‌های است که با همکاری بنیاد علوی اجرا می‌شود و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار می‌گیرد.

انوشیروانی اظهارکرد: در شهرستان خلخال هم با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه طرح‌هایی شامل سالن ورزشی روستاهای طولش، لمعه‌دشت و اندبیل در کنار بهسازی و بازسازی سالن هشتجین و ایجاد یک زمین روباز مینی فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

سرانه ورزشی در استان اردبیل به ازای هر نفر نیم مترمربع است ، در حال حاضر ۳۰ طرح نیمه‌تمام در مناطق مختلف این استان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار