کاراته کاهای قزوینی در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان می‌روند

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: علی اصغر آسیابری و لیلا برجعلی کاراته کاهای قزوینی در ترکیب تیم‌های ملی کاراته مردان و زنان در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ به میدان می‌روند.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 13 December 2021

 

حمیدرضا داوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می شود.

وی اضافه کرد: کاراته کاهایی از سراسر جهان در این رقابت ها از ۲۷ آذر تا اول دی ماه در شهر آلماتی قزاقستان به روی تاتامی می روند و توانمندی ها و استعدادهای خود را مقابل حریفان به نمایش می گذارند.

داوری با اشاره به آمادگی کاراته کاهای استان برای درخشش در این رقابت ها، گفت: آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۹ در تاشکند ازبکستان برگزار شد و نزدیک به ۴۰۰ ورزشکار از ۳۱ کشور با هم رقابت کردند.

وی اضافه کرد: کاراته کاهای استان بعد از شیوع کرونا به رغم تعطیلی سالن ها و باشگاه های ورزشی با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در اردوهای تمرینی تیم ملی حضور یافته و آمادگی خود را برای درخشش در رقابت های فراملی حفظ کرده اند که امیدواریم شاهد افتخارآفرینی آنها در این رقابت ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار