بازپرس پرونده با توجه به طی مراحل تحقیقات مقدماتی پرونده، دو قرار مهم صادر کرده است که یکی از آنها بررسی محل حادثه توسط کارشناس خبره دادگستری و دیگری کالبدگشایی جسد توسط پزشکی قانونی بوده است.
کد خبر: ۱۴۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 10 December 2015

داوود شاه ولی وکیل پزشک مرحومه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تاکنون دادستان عمدی بودن این حادثه را تایید نکرده است و عملاً اظهار نظر قضایی در چنین پرونده های کیفری، به عهده بازپرس که مسئول تحقیقات است، می باشد.

وی افزود: بازپرس پرونده با توجه به طی مراحل تحقیقات مقدماتی پرونده، دو قرار مهم صادر کرده است که یکی از آنها بررسی محل حادثه توسط کارشناس خبره دادگستری و دیگری کالبدگشایی جسد توسط پزشکی قانونی بوده است.

شاه ولی ادامه داد: تا کنون نظر این دو مرجع به صورت رسمی اعلام نشده است که انتظار می رود اوایل هفته آینده این اتفاق رخ دهد. البته بررسی های پزشکی قانون با نمونه برداری های مختلف از جسد و پس از ارسال آن به تهران اعلام خواهد شد که خود مستلزم زمان بشتری است.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که تا کنون پس از بررسی های سطحی توسط پزشکی قانونی و کارشناسان حریق به صورت شفاهی اعلام شده است، بحث عمدی بودن این حادثه بیشتر مطرح است.

این وکیل دادگستری عنوان کرد: آنچه که دادستان به صورت شفاهی به بنده اعلام کرده، ظاهراً پزشکی قانونی وارد آمدن ضربه به سر و خون مرگ شدن پیش از آتش سوزی را نشان می دهد که این مشخص می کند درگیری احتمالی رخ داده است.

داوود شاه ولی در پاسخ به این سوال که آیا مظنونین این حادثه شناسایی شده اند، گفت: خانم دکتر در پرونده کیفری پیش از این درگیر یک سری مسائل پزشکی در مواجه با یک باند شده بود که پس از آن به صورت مرتب و مکرر تهدید می شده است و حتی خودروی وی نیز آتش زده می شود.

 وی افزود: مظنونینی در این زمینه وجود دارند که پس از طی مراحل قانونی تحت تعقیب قرار گرفته اند.

شاه ولی در پایان گفت: این پرونده دارای دو خصوصیت است، یکی جنبه کیفری آن که برای ما اولویت بیشتری دارد و دیگری جنبه حقوقی آن در خصوص تقصیر و اهمال کاری دستگاه های مرتبط مانند شهرداری و آتش نشانی است که متاسفانه در روزهای گذشته این حواشی بر متن غلبه کرده بودند.


منبع : هورنیوز


برچسب ها: دادستان ایذه ، ایذه ، قتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار