معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در مجموع تعداد 623 نفر جهت کاندیدا شدن دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد صلاحیت 42 نفر احراز نشد و با 18 انصرافی، در نهایت صلاحیت 563 کاندیدا تایید شد.
کد خبر: ۱۵۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 05 January 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ فرج الله خبیر رئیس ستاد انتخابات استان خوزستات اظهار کرد: 14 حوزه انتخابی اصلی در استان وجود دارد که بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در آنها تا آخرین مهلت که شب گذشته بوده، انجام شد و نتایج امروز کتبا به خود افراد و هیات‌های نظارتی استان و شهرستان‌ها اعلام شده است.

وی بیشترین تعداد احراز صلاحیت داوطلبان را به ترتیب در حوزه اهواز، باوی حمیدیه و کارون با 171 نفر، ایذه و باغملک با60 نفر، حوزه انتخابیه آبادان با51 نفر، دزفول با45 نفر، مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا 36 نفر، بندرماهشهر و امیدیه و هندیجان و بخش جولکی با33 نفر، بهبهان و آغاجاری با28 نفر،اندیمشک با24 نفر، شوشتر و گتوند با24 نفر، رامهرمز و رامشیر با22 نفر، خرمشهر 21 نفر، دشت آزادگان و هویزه 19 نفر،شوش با 19 نفر و شادگان با10 نفرعنوان کرد.

رییس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: پس از نظارتی که هیات‌های اجرایی انجام دادند، نوبت رسیدگی هیات‌های نظارتی که تحت نظر شورای نگهبان هستند، می‌رسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار