دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تیراندازی در مجالس عروسی و عزا را جرم اعلام کرد و گفت: با افرادی که با تیراندازی در مجالس مخل امنیت و نظم عمومی شوند برخورد قاطع می شود.
کد خبر: ۲۰۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 10 April 2016
صادق جعفری چگنی با اظهار تاسف از گسترش استفاده از اسلحه در مجالس عروسی و عزا اظهار کرد: این اقدام امنیت عمومی را به مخاطره انداخته لذا برخورد با عوامل این اقدام نابخردانه در دستور کار دستگاه قضایی و دادستانی اندیمشک در سال جدید قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا با عوامل و استفاده کنندگان از سلاح های مجاز و غیرمجاز که در مجالس اقدام به تیراندازی کنند برخورد قانونی خواهد شد .

جعفری چگنی از کشف و ضبط 4 قبضه اسلحه در این رابطه در سطح شهرستان اندیمشک خبر داد و بیان داشت: این روند همچنان ادامه دارد.

دادستان اندیمشک اذعان کرد: افرادی که اقدام به نگهداری و حمل اسلحه می کنند تحت تعقیب قضایی و انتظامی قرار می گیرند و مجوز دارندگان سلاح مجاز نیز باطل و اسلحه آنان نیز ضبط خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: سال گذشته نیز به منظور ارتقا امنیت عمومی و برخورد با عوامل تیراندازی در مجالس چند نفر دستگیر و ضمن صدور احکام قاطع برای آنان مجوز سلاح آنان نیز باطل گردید.

صادق جعفری چگنی مشارکت مردم در این زمینه را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن خودداری از این اقدام غلط در مجالس با اطلاع رسانی به دستگاه های امنیتی و انتظامی، مسئولان ذیربط را در راستای ارتقاء امنیت و نظم عمومی یاری دهند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار