مدیرکل راه و شهر سازی خوزستان گفت: پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز در قالب 100 بلوک 20 واحدی دو و سه خوابه در بلوار شهید هاشمی کوی نبوت اهواز در دست اجرا است.
کد خبر: ۲۴۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 21 June 2016

منوچهر رحمانی در حاشیه نشست مشترک با مدیران دستگاه‌های خدمات رسان و هیات مدیره پروژه دو هزار  واحدی مسکن مهر نفت اهواز که به میزبانی مدیرعامل شرکت ملی نفتخیز جنوب برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این پروژه می‌تواند نمونه‌ای از همکاری و هم‌افزایی مناسب دستگاه‌های مرتبط برای به ثمر نشستن تلاش‌ها به شکلی شایسته و در خور باشد.

وی ادامه داد: به موازات پیشرفت فیزیکی پروژه و واحد‌های مسکونی پروژه‌ها و امکانات خدماتی نیز در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز در قالب 100 بلوک 20 واحدی دو و سه خوابه در بلوار شهید هاشمی کوی نبوت اهواز در دست اجراست.

وی افزود: این پروژه در قالب 100 بلوک شش طبقه (پنج طبقه مسکونی و یک طبقه پارکینگ) خواهد بود که در هر طبقه چهار واحد طراحی شده و با بهره‌گیری از تسهیلات مسکن مهر برای کارکنان شرکت نفت در اهواز قابل دریافت است، همچنین این مجموعه دارای مسجد، مدرسه و مرکز خرید نیز خواهد بود.

رحمانی با اشاره به محوطه سازی، آبرسانی و نصب کنتور‌های برق و گاز گفت: در مرحله دوم واگذاری منازل مسکونی 400 واحد دیگر در حال آماده سازی هستند که امیدواریم تا پایان سال نیمی از واحد‌های این پروژه واگذار شوند.

مدیرکل راه و شهر سازی خوزستان با تقدیر از همکاری مدیریت شعب بانک مسکن استان اظهار داشت: اختصاص به موقع تسهیلات بانکی در تسریع عملیات اجرایی این پروژه نقش به‌سزایی دارد.

وی تصریح کرد: در فاز نخست پروژه مسکن مهر نفت اهواز 400 واحد از مجموع دو هزار واحد اسفندماه سال 94 با حضور مسؤولان وزارت راه و شهر سازی، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شماری از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان و اهواز واگذار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار