مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان خبر داد:
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: همزمان با هفته سلامت، تیم پزشکی تخصصی در مناطق کم برخوردار کوی آل صافی و علی آباد مستقر می شوند.
کد خبر: ۵۹۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 12 April 2018

محمد صادق کریمی کیا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به هفته سلامت و شعار سال ۱۳۹۷ با عنوان «پوشش همگانی، برای همه و هر کجا» نشستی با مسئولان دستگاه های ذیربط برگزار شد تا هماهنگی های لازم به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این هفته در استان انجام بپذیرد.

وی با اشاره به اینکه نهادینه شدن سلامت باید دغدغه اصلی مردم و مسئولان استانی باشد، افزود: در همین راستا تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت های استان برای اطلاع رسانی عموم در حوزه سلامت بهره مند شویم و هیچ کوتاهی در حوزه سلامت از سوی مسئولان قابل قبول نیست.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر آگاهی بخشی هرچه بیشتر مردم در حوزه سلامت تصریح کرد: راه اندازی ایستگاه سنجش سلامت، دندانپزشکی های سیار، ساخت برنامه های رادیویی و تلویزیونی، نصب بیلبورد در سطح شهر و استفاده از ظرفیت کانال های سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه سلامت از جمله برنامه های هفته سلامت خواهد بود.

کریمی کیا در پایان با اشاره به شرایط خاص مناطق حاشیه نشین اهواز تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده همزمان با هفته سلامت تیم پزشکی تخصصی در مناطق کم برخوردار کوی آل صافی و علی آباد مستقر و به شهروندان این مناطق خدمات پزشکی رایگان ارائه می دهند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار