با تک گل شیرین خانگی؛

مدعی اصفهانی حریف ملوان متحول نشد

کریمی گفت: تفاوت تیم‌های پرطرفدار را امروز دیدیم. این‌ها سرمایه‌های ملوان هستند و هواداران اینجا فقط تماشاگر بازی نیستند. آنها برای ما اهمیت ویژه‌ای دارند و مهمترین کاری که این هواداران برای ما انجام دادند این بود که یاس و ناامیدی را در این تیم تبدیل به امید کردند. این برد را...
کد خبر: ۱۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹ 06 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود. مدت‌ها بود که بازی به این زیبایی و سرعت بالا ندیده بودم. تعداد پاس‌هایی که در زمین رد و بدل می‌شد خیلی زیاد بود و بازی پر از نکات تاکتیکی بود. به کرات آرایش هر دو تیم تغییر می‌کرد و ما توانستیم با جنگندگی 3 امتیاز را بدست آوریم.

او ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که امروز ملوان به جایگاهی رسیده که به یک تیم با شخصیت تبدیل شده است. این اعتبار و شخصیت را مدیون مدیران و مسئولان و بازیکنان و همچنین همبستگی داخل تیم هستیم. تشکر ویژه می کنم از آقای محجوب که رفیق 25 ساله من بوده و هیچ چیز در نیم فصل دوم برای ما کم نگذاشته است. این برد حاصل زحمات تیم با شخصیت ملوان و تلاش مدیرانش است.

مدعی اصفهانی حریف ملوان متحول نشد

کریمی گفت: تفاوت تیم‌های پرطرفدار را امروز دیدیم. این‌ها سرمایه‌های ملوان هستند و هواداران اینجا فقط تماشاگر بازی نیستند. آنها برای ما اهمیت ویژه‌ای دارند و مهمترین کاری که این هواداران برای ما انجام دادند این بود که یاس و ناامیدی را در این تیم تبدیل به امید کردند. این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم و دستشان را به گرمی می‌فشاریم.

مدعی اصفهانی حریف ملوان متحول نشد

سرمربی ملوان در ادامه نشست خود گفت: من در این بردها یک درصد نقش دارم ولی یک درصد من اگر کمی پررنگ باشد، نتیجه کار دست جمعی تیم ماست. دروازه‌بان ما امروز روز خوبی را پشت سر گذاشت و این نشانه تلاش مربیان دروازه‌بانان تیم ماستو البته سید حسینی و ایمان صادقی هر دو آماده هستند و خیالمان از بابت داشتن دو دروازه‌بان خوب راحت است.

وی در پایان گفت: از وفاقی که میان هیات مدیره و مالک و کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده خوشحالم. البته طرفداران و مطبوعات محلی هم در این شهر خیلی به ما کمک کردند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار