فرماندار ویژه دهلران ؛
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت : حفاظت و حراست از منابع طبیعی رسالت مهمی است که همه دستگاه های عضو باید و احاد جامعه با احساس مسئولیت و دستگاه ها هم در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ 14 May 2024

 

لطیف صادقی در نشست ستاد مدیریت بحران با موضوع اطفاء حریق به اهمیت منابع طبیعی اشاره کرد؛ گفت: باتوجه به فصل برداشت و گرم شدن هوا همه دستگاه های عضو ستاد باید با حساسیت پای کار باشند و از ظرفیت شرکت های منطقه برای حوادث احتمالی استفاده شود .

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای فرهنگ سازی و آموزش در حفظ منابع طبیعی تاکید کرد و گفت:منابع طبیعی متعلق به همه نسل هاست و باید در نگهداری و حفاظت و حراست از آن کوشا باشیم وبرابر قانون شهرداری ها و آتش نشانی ها برای خروج از شهر برای اطفا حریق باید از فرماندار اجازه بگیرند و بنده برای تسریع در امور در این زمینه به شهرداران تفویض اختیار می کنم .

صادقی بر ضرورت تامین خودرو توسط منابع طبیعی در صورت نیاز برای اطفا حریق تاکید کرد و گفت:برنامه ریزی لازم در این زمینه ویژه مد نظر باشد و از ظرفیت استان و شرکت ها در این زمینه استفاده شود.

غلامعباس کرد معاون عمرانی فرماندار ویژه دهلران هم گفت:اقدامات فرهنگی در دراز مدت بازتاب خوبی دارد ولی اعضای این نشست باید در صورت نیاز با هماهنگی و تعامل کامل پای کار باشند.

سرهنگ پاسدار علی خاسرو جانشین فرمانده سپاه دهلران هم بر ضرورت کار ستادی تاکید کرد و گفت:تیم های عملیاتی و مدیریتی در حوزه اطفا حریق باید هماهنگ عمل کنند و ازطرفی امکانات لازم در اختیار نیروهای عملیاتی اطفا حریق باشد.

سرهنگ معصومی جانشین هنگ مرزی دهلران هم از آمادگی و همکاری مرزبانان برای اطفا حریق در مناطق مرزی خبرداد و گفت:نیاز است امکانات اطفا حریق در پاسگاه های مرزی باشد تا در صورت نیازو اسرع وقت ما بتوانیم وارد عمل شویم. سایر اعضا نیز نظرات و پیشنهادات و راهکارهای خود برای اطفا حریق بیان کردند./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار