مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی وقفه ادامه دارد، گفت: ۷۰ طرح مهم ورزشی امسال در خوزستان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰ 27 May 2024

تابناک خوزستان: حمید بنی تمیم با گرامیداشت یاد شهید خدمت آیت الله رییسی بیان کرد: سال گذشته ۱۰۰ طرح ورزشی مهم در این استان به بهره برداری رسید که با شهادت رییس جمهور خدوم، به منظور ادامه دادن راه این شهید عزیز، تکمیل طرح‌های ورزشی در حال احداث با انگیزه بیشتر و بدون اختلال دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ هیات ورزشی در این استان فعالیت می‌کند، افزود: میزبانی ۳۰ تا ۷۰ رقابت و رویداد ورزشی ملی در خوزستان متناسب با شرایط آب و هوایی این استان هدف گذاری شده است که هیات‌های ورزشی در این زمینه برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

سرعت احداث سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفره دزفول مطلوب است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به طرح‌های ورزشی در حال احداث دزفول گفت: چندین طرح ورزشی از جمله سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دزفول، استخر شهری صفی آباد و چندین زمین چمن مصنوعی در این شهرستان در حال احداث است که با توجه به تخصیص اعتبار لازم این طرح‌ها با سرعت مطلوب در حال تکمیل است.

وی احداث سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دزفول را یکی از طرح‌های مهم ورزشی خوزستان دانست و افزود: گام نخست این مجموعه ورزشی مهم ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تمام این اعتبار جذب شده و روند احداث این سالن ورزشی بدون وقفه در حال انجام است.

بنی تمیم گفت: حداقل زمان پیش بینی شده برای تکمیل و بهره برداری از سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفره دزفول سه ساله است که با توجه به روند مطلوب تزریق اعتبارات، انتظار می‌رود این طرح در زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

تکمیل استخر شهر صفی آباد دزفول دارای اعتبارات ملی است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهارکرد: تکمیل استخر شهر صفی آباد دزفول نیز دارای اعتبارات ملی است که امیدواریم این استخر نیز در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به وجود هیات‌های ورزشی فعال در دزفول افزود: توزیع تجهیزات ورزشی به هیات‌های ورزشی این شهرستان در دستور کار است و این مهم تا پیش از پایان سال مالی جاری محقق می‌شود.

تکمیل سالن چند منظوره ۲ هزار و ۵۰۰ نفره دزفول براساس برآوردها رقمی بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تامین اعتبار این طرح به طور مستمر در سطح استانی و ملی دنبال می‌شود.

اوایل شهریور سال گذشته ساخت این سالن چند منظوره کلنگ زنی شد و طی هشت ماه اخیر روند احداث این سالن ۲ هزار و۵۰۰ نفره بدون وقفه ادامه داشته است.

سوله این سالن چند منظوره با تخصیص اعتبار مورد نیاز در گام نخست تکمیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار