معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تصویب ۳۱ طرح با هدف رونق کسب و کار در کارگروه زیربنایی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰ 29 May 2024

تابناک خوزستان: شبنم کوچک‌پور با اشاره به مصوبات کارگروه زیربنایی استان اظهار کرد: جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با ۳۱ دستور کار ویژه برگزار شد که در نهایت این طرح‌ها به تصویب رسیدند.

وی افزود: جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست جهت احداث طرح‌های سرمایه‌گذاری در خارج از محدوده شهرها برگزار شد.

کوچک پور گفت: ۳۱ طرح مصوب این کارگروه شامل ۲۰ مورد طرح‌های کشاورزی و ۳ مورد صنعتی و باقی موارد هم طرح‌های بخش خدمات بود.

وی ادامه داد: تدقیق مساحت شهرک صنعتی در اندیمشک و تایید موقعیت پست برق در شهرستان حمیدیه از مهم‌ترین دستور کارهای این جلسه بود.

کوچک پور با اشاره به تلاش برای تحقق اهداف دولت در خصوص تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن و همچنین رونق و گسترش کسب و کار یادآور شد: کلیه موارد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در حوزه شهرسازی را خارج از نوبت بررسی خواهیم کرد تا این طرح ملی در موعد مقرر به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار