مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری مزایده بزرگ ۱۳۵ قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای استان خوزستان به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن و با شرایط ویژه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 01 June 2024

تابناک خوزستان: مسعود بیات‌منش اظهار کرد: ۱۳۵ قطعه زمین با کاربری تجاری و مسکونی در شهرهای آغاجاری، اهواز، امیدیه، بندر امام خمینی(ره)، بهبهان، باغملک، سوسنگرد و شوشتر از طریق مزایده عمومی و با شرایط نقد و اقساط به فروش می‌رسد.

وی افزود: این مزایده با شرایط ویژه و استثنایی برگزار می‌شود و به این صورت که برنده مزایده، ۳۰ درصد از کل مبلغ را به صورت نقدی باید پرداخت کند و مابقی را در دو قسط و طی ۶ ماه (هر سه ماه یک قسط) پرداخت خواهد کرد.

بیات‌منش ادامه داد: این اراضی در ۸ شهرستان استان خوزستان به تعداد ۱۳۵ قطعه با کاربری تجاری و مسکونی به مزایده گذاشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده کامل مشخصات املاک، اراضی، واحدهای تجاری و مسکونی، مراحل و شرایط مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: تمامی مراحل فراخوان از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت است.

بیات‌منش همچنین به مهلت، زمان و محل دریافت اسناد این مزایده اشاره کرد و گفت: فرآیند ارایه اسناد این مزایده از تاریخ ۸ خردادماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۳ خردادماه (تا ساعت ۱۹) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال پیشنهادات تا ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۶ خردادماه سال جاری است.

بیات‌منش با اشاره به زمان و محل بررسی پیشنهادها، گفت: پیشنهادات ساعت ۸ روز یکشنبه ۲۷ خردادماه سال جاری در محل امانیه، خیابان شهید مدرس، سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، بررسی می‌شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار