امام جمعه اهواز با تأکید بر حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر ایران قوی می‌خواهیم باید پررنگ در انتخابات شرکت کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ 01 June 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز ۱۱ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: تقوا گوهر کمیابی است که سپری در برابر گناه است. هر گناهی انسان انجام دهد تیری از سوی شیطان است.اگر خانواده درست شود جامعه درست می‌شود.

وی افزود: خطبه‌های نماز جمعه از این جهت مهم است که به مردم نسبت به دین و اوضاع روز آگاهی دهد. انسان باید همواره در حال شنیدن باشد. شنیدن مطالب دینی انسان را از انحراف نجات می‌دهد. تقوا محور نماندن انسان بر سر دو راهی است.

امام جمعه اهواز با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش عنوان کرد: اگر شهید سلیمانی، قدوسی، رجایی و بهشتی و رئیسی را می‌شناسید اینها دست پرورده امام راحل هستند و در تراز انقلاب کار می‌کنند. توجه به سالگرد ارتحال امام راحل مهم است. شنبه شب در خرمشهر مراسم ارتحال امام و گرامیداشت آیت‌الله رئیسی با حضور مردم عراق برگزار می‌شود.

امام جمعه اهواز گفت: در طول تاریخ این حجم از جنایت بر علیه مردم یک کشور سابقه ندارد. مردم مظلوم غزه از وطنشان دفاع می‌کنند. چه گناهی کردند که بر سر آنها بمب یک تنی می‌ریزید. هر چقدر ظلم اسرائیل بیشتر می‌شود ما به ظهور امام زمان نزدیکتر می‌شویم. اسرائیل بدون کشورهای غربی و به ظاهر اسلامی هیچ کاری نمی‌تواند بکند. اما وجدان‌های بیدار پشتیبان آنهاست. ایران اسلامی پشتیبان آنهاست.

وی گفت: رعایت حجاب خواسته مقام معظم رهبری است. فرزند آوری مهم است. هر خانواده ۴،۵ فرزند باید داشته باشد.

امام جمعه اهواز درباره شهید آیت‌الله رئیسی گفت: بر هیچکس پوشیده نیست که این مرد الهی خالصانه به میدان آمد. آنچه فقدان او را بیشتر می‌کند علاوه بر اخلاص دستاوردهای او و توجه به محرومیت زدایی بود. ما فراموش نکردیم که این مرد بزرگ ۵،۶ هزار نفر را در شرکت هفت تپه به چرخه تولید بازگرداند. حدود ۱۰ هزار کارخانه خرد و کلان به چرخه تولید برگشت.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی در فرهنگسازی پر کردن شکاف بین دولت و مردم تلاش کرد. او مدیر کم ادعای پرکار بود. او رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود. مردم به دنبال این هستند که به شبیه‌ترین مردم به آیت‌الله رئیسی در انتخابات رأی دهند. شهید آیت‌الله رئیسی هیچگاه در برابر مشکلات بهانه نیاورد. نگفت قانون اصلاح شود. نگفت اختیارات ما کم است. سینه‌اش صندوقچه اسرار بود. می‌دانست زمان خدمت کوتاه است و خدمت کرد. او می‌فهمید جایی که سختی است خداوند آنجاست.

موسوی‌فرد گفت: شهید رئیسی درحالی آمد که با سوءمدیریت ها مواجه بودیم اما شهید رئیسی توانست متر به متر این مین‌ها را خنثی کند. او با دنیا ارتباط گرفت. آیت‌الله رئیسی شعار انقلاب را به دست گرفت. او کشور را برای پیشرفت آماده کرد. دولت بعد باید بتواند این شیوه را ادامه دهد. او در حالی دولت را تحویل گرفت که نه تنها خزانه خالی بود بلکه با کسری ۴۸۰ هزار میلیارد تومان مواجه بودیم. ۱۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دولت قبل داشت.

وی با تاکید بر اهمیت حضور صد در صدی در انتخابات افزود: برای دشمن فرق دارد که یک نفر با ۶۰ درصد آراء انتخاب شود یا ۹۰ درصد.

موسوی‌فرد گفت: باید با دولت بعدی همراهی کرد. باید برای انتخابات خود را آماده کنیم. آیت‌الله رئیسی تنها یک مدیر خوش اخلاق در تراز انقلاب نبود بلکه او شب و روز نشناخت‌. او در سفر هفتم به خوزستان گفت هفتاد سفر می‌آیم تا مشکل مردم حل شود. کسی که جا پای ایشان می‌گذارد باید بتواند در تراز ایشان باشد. برنامه پرقدرت ایشان را ادامه دهد و اگر نقطه ضعف بوده جبران کند.

وی گفت: ایران قوی می‌خواهیم باید پررنگ در انتخابات شرکت کنیم. ما در انتخابات هشت تیر حضور حداکثری خواهیم داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار