معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بر اساس اعلام دستگاه‌های ذیربط کشوری، پرداخت مطالبات گندمکاران استان، ظرف هفته آینده انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ 05 June 2024

تابناک خوزستان: محمد راضی جلالی، دغدغه و اولویت تمام مسئولین استان را پرداخت مطالبات گندمکاران دانست و با توجه به اعلام دستگاه‌های ذیربط در مرکز، ابراز امیدواری کرد ظرف چند روز آینده پس از طی فرایندهای لازم، تمامی مطالبات گندمکاران از محل مربوطه خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و شهید رییسی و شهدای خدمت و آرزوی ادامه مسیر ایشان در خدمت به مردم، ضمن قدردانی از اهتمام کشاورزان شریف استان در عرصه تولید و نیز مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص مواجه با ورود سامانه بارشی همزمان با بازه زمانی برداشت محصول گندم، اظهار کرد: دستیابی توامان به رکورد میزان تولید گندم و میزان حمل گندم در بازه زمانی محدود حاصل تعامل و هم افزایی بخش خصوصی و دستگاه‌های حاکمیتی استان است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به پرداخت متمرکز بهای گندم خریداری شده از کشاورزان، استانداری خوزستان از اواسط بازه زمانی برداشت و با مشاهده تاخیر در پرداخت نسبت به پیگیری موضوع از طریق دستگاه‌های کشاورزی مانند نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان هدفمندی یارانه‌ها بعنوان متولی پرداخت بهای گندم و سایر مراجع ذیصلاح اقدام کرد.

راضی جلالی ادامه داد: این اقدامات شامل مکاتبه، تماس تلفنی و اعزام مدیران دستگاه‌های ذیربط استانی به مرکز بوده است.بر اساس آخرین پیگیری که روز سه شنبه مورخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ انجام شد، دولت محترم بنا دارد با توجه به ضرورت تسریع در پرداخت مبالغ مذکور بدین منظور از طریق فرایندی سریع تر نسبت به آن اقدام کند.

وی دغدغه و اولویت تمام مسئولین استان را پرداخت مطالبات گندمکاران دانست و با توجه به اعلام دستگاه‌های ذیربط در مرکز، ابراز امیدواری کرد: ظرف چند روز آینده پس از انجام فرایندهای لازم، تمامی مطالبات گندمکاران از محل مربوطه پرداخت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار