استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات گسترده دولت سیزدهم در این استان گفت: ۵۴ هزار میلیارد تومان(همت) در جریان ۲ سفر رییس جمهور شهید به این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ 09 June 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی‌محراب روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح‌های زیادی طی سه سال اخیر درخوزستان اجرا شدند و به لطف شهید خدمت، تعداد مصوبات خوزستان در کشور بی‌نظیر بود.

وی اظهار کرد: با اختصاص ۵۴ همت بودجه در ۲ سفر آیت الله رییسی به خوزستان یک حرکت بزرگ در استان شکل گرفت و خوزستان را به یک کارگاه تبدیل کرد.

استاندارخوزستان ابراز امیدواری کرد: در مدت باقیمانده از دولت سیزدهم طرح‌ها با شدت بیشتری اجرا شوند.

حسینی‌محراب خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی هشت بار به خوزستان سفر کرد و مکتبی برای خدمت به مردم و نوکری آنها باقی گذاشت، برای خدمت به مردم از هیچ کاری فروگذار نکرد و اقدامات خوبی در زمینه راهسازی، فولاد، کشاورزی، بنادر و دیگر حوزه ها انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین توجه دولت رییسی به روستاها بود گفت: توجه به روستاها از محل آلاینده‌ها و ارزش افزوده در نوع خود بی نظیر بود به گونه ای که ۱۶۰ هزار میلیارد ریال ظرف مدت کوتاهی برای آبادانی شهرها و روستاها تزریق شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: آیت الله رییسی کارنامه موفقی در خوزستان بر جای گذاشت که امیدواریم روند توسعه دراین استان تداوم یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار