مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان از بهره‌برداری از کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز پس از ۱۵ سال تعطیلی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ 11 June 2024

تابناک خوزستان: هدایت‌اله عبدی‌زاده با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در حوزه درمان تامین اجتماعی اظهار کرد: برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به بیمه‌شدگان و با هدف ارتقای سطح بهداشت دهان و دندان، کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز پس از ۱۵ سال تعطیلی با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و استفاده از دو دستگاه یونیت دندان‌پزشکی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به فعال بودن ۲۳ کلینیک دندانپزشکی در مراکز درمانی خوزستان افزود: به زودی سه کلینیک دندان‌پزشکی دیگر با جذب دندان‌پزشک، در بیمارستان‌های شفای مسجد سلیمان و شهدای شوشتر و درمانگاه سوسنگرد فعال خواهند شد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان بیان کرد: با راه‌اندازی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان در هفته تامین اجتماعی، کلینیک دندان‌پزشکی این بیمارستان نیز با سه دستگاه یونیت به بهره‌برداری خواهد رسید .

وی افزود: در سال گذشته ۱۶۰ هزار نفر از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان خوزستان با حضور در کلینیک‌های دندان‌پزشکی ملکی سازمان تامین اجتماعی، از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار