نماینده ولی فقیه در خوزستان‌ با تاکید بر اینکه تامین آب کشاورزی در مناطق مختلف استان یک ضرورت است گفت: در برخی شهرستان‌ها تنها منبع درآمد و معیشت مردم کشاورزی است و نباید در این خصوص غفلتی شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰ 13 June 2024

تابناک خوزستان: حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد پنجشنبه در شورای اداری خوزستان در محل سالن شهید هاشمی استانداری بیان کرد: شهرستان‌هایی همچون شادگان و امیدیه مشکلات زیادی در تامین آب کشاورزی دارند.

وی گفت: مدیران مربوطه و فرمانداران باید به گونه‌ای اقدامات لازم را انجام دهند که آب مورد نیاز کشاورزی در بالا دست و پایین دست به طور یکسان تقسیم شود.

شهردارها پشت میز نشین نباشند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در ادامه با اشاره به نحوه عملکرد شهردارها ادامه داد: شهردارها نباید پشت میز نشین باشند و باید به صورت میدانی مشکلات شهر را بررسی کنند.

امام‌جمعه اهواز تصریح کرد: الزامی است که شهرداران برای افزایش رضایتمندی مردم مشکلات شهر را احصا و برطرف کنند.

انجام بسترسازی لازم برای برگزاری انتخابات

وی تاکید کرد: بسترسازی لازم برای انتخابات به منظور حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح که از انتظارات رهبر معظم انقلاب است باید فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به وضعیت رشد جمعیت ادامه داد: اگر جمعیت با همین نرخ رشد پیش برود تا ۱۵۰ سال آینده دچار مشکلات بسیار بزرگی خواهیم شد.

وی بر تبلیغ ازدواج آسان تاکید کرد و افزود: میزان طلاق بسیار نگران‌کننده است به همین دلیل در شهرستان‌ها گروه‌هایی برای کاهش و جلوگیری از طلاق تشکیل شود.

امام‌جمعه اهواز با بیان اینکه تامین آب شرب روستایی باید به یک دغدغه در استان تبدیل شود اظهار کرد: باید در هر صورت حتی به صورت سیار آب شرب مورد نیاز مردم در روستاها تامین شود.

نمایندگان مجلس در بکارگیری مسئولان دخالت نکنند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: نمایندگان مجلس همچون فرمایشات رهبر معظم انقلاب در به کارگیری مسئولان دخالت نکنند.

وی گفت: نمایندگان مجلس در معرفی افراد صالح و عالم برای مدیریت در استان همفکری و مشورت دهند اما دخالت نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار