رییس سازمان بسیج رسانه استان خبر داد:
رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان از آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای مالک ویژه انتخابات در استان، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ 18 June 2024

تابناک خوزستان: سرهنگ بهمئی در نشست ویژه انتخابات که امروز (سه شنبه) در محل سازمان بسیج رسانه خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در یک پدیده سیاسی مهم به نام انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم. در همین راستا قرارگاه رسانه‌ای مالک ویژه انتخابات در استان تشکیل شده است که تولید محتوا، رصد و انتشار اخبار جزو برنامه های قرارگاه محسوب می‌شود.

او با بیان این که هدف قرارگاه رسانه ای مالک بحث مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات است، ادامه داد: انتخابات یک موضوع مهم است و اصحاب رسانه در حوزه آگاهی‌ بخشی و جهت دهی به افکار عمومی تاثیرگزار هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: از جمله برنامه های مدنظر در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات می توان به دعوت چهره به چهره و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، ورزشکاران، نخبگان، رسانه‌تی همسو و ... اشاره کرد.

وی عنوان کرد: علاوه بر ظرفیت خوب رسانه ای در خوزستان، همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ گروه و کانال در اختیار داریم که در امر تولید محتوا در بخش مشارکت گسترده و آگاهانه بسیار اهمیت دارند و نهایت استفاده را از این مهم خواهیم داشت.

بهمنی با تاکید بر این که هدف قرارگاه رسانه ای مالک، ترغیب و تشویق مردم در انتخابات است، افزود: باید بتوانیم گزینه اصلح را با توجه به شاخصه هایی که مقام معظم رهبری فرموده اند به مردم معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار