استاندار خوزستان عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای تحقق مشارکت حداکثری را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: در مواردی که قانون به ما اجازه می دهد، برای میزبانی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شهرهای استان همکاری لازم انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ 18 June 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب روز سه شنبه در ستاد انتخابات استان خوزستان، اظهار کرد: دولت و استانداری از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند، بلکه همه افراد برای ما محترم بوده و برای میزبانی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با هدف جلب حداکثری در مشارکت، همکاری خواهد شد.

وی افزود: هر یک از نامزدها، مسئولیت های ملی در کشور داشته و دارند و هر قدمی برای آن ها برداشته می‌شود بر اساس عدالت خواهد بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: نامزدها در هر شهر که وارد می شوند بی شک مورد استقبال مردم قرار می گیرند که نیاز است نظم و امنیت شهرها برای برنامه های انتخاباتی حفظ شود.

وی خاطر نشان کرد: کارمندان دولت نیز می توانند با ثبت مرخصی در ساعت اداری در ستادهای انتخاباتی نامزد مورد نظر خود حضور یابند اما در غیر این صورت حضورشان ممنوع است.

حسینی محراب تصریح کرد: حضور مجریان انتخابات نیز در ستادها برای حمایت از نامزد خاصی ممنوع است اما برگزاری نشست رسمی در محل های تعیین شده و رسمی مانعی ندارد.

وی گفت: اکنون باتوجه به شرایط سخت آب و هوایی استان، فرمانداران سیستم های سرمایشی حوزه های رای گیری را تقویت و امکانات رفاهی لازم را برای شهروندان و متولیان برگزاری انتخابات فراهم کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی لازم برای تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر اعضای ستاد انتخابات و شورای نگهبان در محل‌های اخذ رای فراهم شود.

وی یادآور شد: یکی از مسائلی که همواره باید در اولویت قرار گیرد، موضوع مشارکت حداکثری مردم است که می تواند عزت و اقتدار این نظام اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشاند.

حسینی محراب اظهار کرد: در زمینه تامین نظم و امنیت حوزه‌های اخذ رای نیز تمهیدات خوبی اندیشیده شده و انتظار می رود در شهرستان‌ها نیز بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات انجام شود.

نشست ستاد انتخابات استان خوزستان به ریاست استاندار و با حضور معاونین استاندار و فرمانداران خوزستان در محل استانداری برگزار و در این نشست برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در استان، صورت گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار