امینی زاده رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در هرمزگان :

مشارکت مردمی در پای صندوق های رای بارزترین مظهر حضور مردمی است

تابناک -امینی زاده رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در هرمزگان گفت: باحضور و مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده پشتوانه انقلاب و کشور و اقتدار ملی است.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵ 20 June 2024

عباس امینی زاده رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر محمد باقر قالیباف در استان هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک هرمزگان گفت:دکترقالیباف می‌تواند در ریاست‌جمهوری موفقیت داشته باشد و مسیر کشور را در مسیر خدمت جلو ببرد؛  با نگاهی به فعالیت های  دوران کاری ایشان ، می‌توان به   توانمندی وی در به کارگیری جوانان دریافت. 

 

امینی زاده ادامه داد :انتخابات ریاست  جمهوری که در پیش روی ما است با مشارکت مردم کشور و استان هرمزگان می‌تواند یک دستاورد بزرگ برای ملّت ایران باشد‌؛و آینده روشنی را برای ایران رقم بزند. 

 

عباس امینی زاده بیان کرد: شرکت مردم در انتخابات می‌تواند همچون سنگری مستحکم سرنوشت ملت و کشور را از هر آسیبی مصون سازد؛ حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بارز‌ ترین مظهر حضور مردمی است و این پشتوانه‌ی انقلاب و کشور است

 

وی ادامه داد :حضور و مشارکت مردم در انتخابات از لحاظ بین‌المللی نشان‌دهنده اقتدار ملی است. 

 

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر محمد باقر قالیباف گفت : چنانچه آقای قالیباف رئیس جمهور شود، همه ما باید با نمایندگان و مسئولان استان برای پیشرفت استان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.برای توسعه همه باید پای کار بیایند و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم چه اصلاح طلب و چه اصولگرا فرقی ندارد. 

 

امینی زاده بیان داشت: در انتخاب فرد موردنظر باید به گذشته و عملکرد او نگاه کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم

 

عباس امینی زاده خاطر نشان کرد: مردم همه اقلیت‌ها مطمئن باشند که اسلام با اقلیت‌ها همیشه به طور انسانى، با عدالت، رفتار کرده است و همه اقلیت‌ها جزئى از ملت ما هستند؛ لذا لازم است به اهمیت مشارکت این عزیزان در انتخابات اشاره کرده و وحدت و همبستگی را نشان جهانیان دهیم و به آن افتخار کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار